ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5902
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهدای مدافع حرم در آبیک

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهدای مدافع حرم در آبیک

منصور فرهنگیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: هیأت فوتبال شهرستان آبیک در نظر دارد در ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهدای مدافع حرم برگزار کند. وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام همه روزه از ساعت 18 تا 20 عصر برای […]

منصور فرهنگیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: هیأت فوتبال شهرستان آبیک در نظر دارد در ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهدای مدافع حرم برگزار کند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام همه روزه از ساعت 18 تا 20 عصر برای ثبت‌نام به دفتر هیأت فوتبال شهر آبیک مراجعه کنند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک ادامه داد: داشتن بیمه ورزشی، لباس متحدالشکل و تعداد 10 بازیکن به علاوه مربی و سرپرست تیم از شرایط ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهدای مدافع حرم است.

فرهنگیان اضافه کرد: ورودی مسابقات فوتسال جام رمضان برای هر تیم 3 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

این مسؤول خبر برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتسال در شهرستان آبیک به میزبانی تیم سفیر قزوین در یکی از کانال‌های خبری فضای مجازی این شهرستان را تکذیب کرد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک بیان کرد: در زمینه برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال به میزبانی این شهرستان تاکنون هیچ‌گونه برنامه‌ریزی و پیش‌بینی صورت نگرفته است.

فرهنگیان مطرح کرد: در صورت برگزاری مسابقات فوتسال چهار جانبه از سوی هیأت فوتبال شهرستان آبیک اعلام می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن