ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6566
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۱۱
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
مردم در شب‌های قدر برای موفقیت مدافعان حرم دعا کنند

مردم در شب‌های قدر برای موفقیت مدافعان حرم دعا کنند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، بامداد امروز و همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، شب ضربت خوردن امیرالمؤمنین علی (ع)، استاندار و فرماندار سمنان در مراسم شب احیا در لیالی قدر در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) و در کنار گلزار مطهر شهدا و نیز در ادامه، […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، بامداد امروز و همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، شب ضربت خوردن امیرالمؤمنین علی (ع)، استاندار و فرماندار سمنان در مراسم شب احیا در لیالی قدر در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) و در کنار گلزار مطهر شهدا و نیز در ادامه، در مسجد عابدینیه سمنان شرکت کردند.

استاندار سمنان در حاشیه این مراسم با تشکر از خادمان عزاداران شهادت امام علی (ع) گفت: در ماه مبارک رمضان، جهان شیعه در ماتم شهادت مولای خود است و شیعیان روزه‌دار در ایران اسلامی لباس عزا به تن کرده‌اند.

محمدرضا خباز از مردم مؤمن استان سمنان خواست در شب‌های قدر برای نجات مسلمانان و به‌ویژه شیعیان سوریه، عراق، یمن و بحرین دعا کنند تا از دست کافران زمان، داعشیان و تکفیریان نجات یابند.

وی گفت: مردم باید برای موفقیت مدافعان حرم دعا کنند و به یاد شهدای مدافع حرم باشند.

در این مراسم، معاون عمرانی استاندار سمنان، مدیرکل حوزه استاندار سمنان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز حضور داشتند و در پایان از توفیق زیارت امامزاده یحیی (ع) نیز بهره‌مند شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن