ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6819
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
  • 327 بازدید
  • ارسال توسط :
دوچرخه سواران البرزی یاد «شهدای مدافع حرم» را گرامی می‌دارند

دوچرخه سواران البرزی یاد «شهدای مدافع حرم» را گرامی می‌دارند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، این برنامه توسط محمد فروردین و سهراب مدامی و در مدت چهار روز در استان اردبیل و شهرستان مشکین شهر به اجرا در می آید و قرار است به همراه دوچرخه های خود به این قله چهار هزار و ۸۱۱ متری صعود کنند. سرپرست گروه […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، این برنامه توسط محمد فروردین و سهراب مدامی و در مدت چهار روز در استان اردبیل و شهرستان مشکین شهر به اجرا در می آید و قرار است به همراه دوچرخه های خود به این قله چهار هزار و ۸۱۱ متری صعود کنند.

سرپرست گروه دوچرخه سواری ظهور(اَدونت) دراین ارتباط به خبرنگار مهر، گفت: این روزها و هفته ها شاهد رشادت و از جان گذشتگی مدافعان حرم هستیم لذا می خواهیم به سهم خود در گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان سهیم باشیم.

محمد فروردین افزود: براین اساس صعود به قله سبلان را برنامه ریزی کرده ایم و از تاریخ ۱۶ تیرماه این برنامه به مدت چهار روز به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز این گروه با همین شعار از دشت کویر ایران عبور کرد و این با نیز در تلاشیم این برنامه را در منطقه ای کوهستانی اجرا کنیم.

فروردین به پیام خود برای این برنامه اشاره کرد و گفت: به سبلان می گوییم مردانی به استواری و ایستادگی مدافعان حرم داریم و به جای جای ایران می رویم تا تمامی خاک کشورمان بداند ایستادگی نام وطن مان از ایستادگی نام این مدافعان است.

وی در پایان گفت: در سال های اخیر برنامه های مختلفی را با پیام های انساندوستانه و زیست محیطی به اجرا درآورده ایم و با استقبال وهمراهی خوب مردم ایران روبرو شده است و امیدوارم در این برنامه فرهنگی پیش رو بتوانیم به خوبی این پیام را منتقل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن