ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6865
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۳۹
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین شهید غرب استان تهران را بشناسید/ شهیدی از دیار شهریاران ، دیار شهدای مدافع حرم+ تصاویر

اولین شهید غرب استان تهران را بشناسید/ شهیدی از دیار شهریاران ، دیار شهدای مدافع حرم+ تصاویر

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد، شهید غلامرضا خداوردیلو اولین شهید شهرستان شهریار در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود. وی در دوران کودکی پدر خود را از دست داد و زندگی خود را زیر سایه مادر گذراند. خانواده غلامرضا همچون […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد، شهید غلامرضا خداوردیلو اولین شهید شهرستان شهریار در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود. وی در دوران کودکی پدر خود را از دست داد و زندگی خود را زیر سایه مادر گذراند.

خانواده غلامرضا همچون دیگر مردم در سختی‌های دوران طاغوت با کار و سختی دست و پنجه نرم می‌کرد. این سختی و کار باعث پرورش روحی و فکری غلامرضا شد تا جایی که وی دوران مدرسه را در سطح ابتدایی به خوبی پشت سر گذاشت.

غلامرضا پس از تحصیل در دوران ابتدایی برای کسب مدرک دیپلم به تهران سفر می‌کند و همزمان با تحصیل در کارگاهی مشغول به کار می‌شود تا هم کسب علم کند و هم هزینه تحصیل و امرارمعاش خود را به دست آورد.

غلامرضا خداوردیلو پیش از انقلاب در حمایت از نهضت انقلاب اسلامی و مبارزه علیه رژیم طاغوت سختی‌های فراوانی دید. وی در بیشتر تحرکات انقلابی نقش ویژه‌ای داشت تا جایی که خیلی زود در بین نیروهای انقلابی مطرح شد.

وی پس از پیروزی انقلاب به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به خدمت در سپاه نائل شد. روحیه انقلابی و جهادی وی در دوران خدمت به سپاه پاسداران ویژگی شخصیتی این شهید بزرگوار است.

اگر چه غلامرضا تنها یه ماه از ازدواجش گذشته بود اما به شوق حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به مناطق جنگی اعزام شد و در عملیات بازی دراز مصادف با شب عاشورا و آبان سال 59 به شهادت رسید.

پیکر شهید غلامرضا خداوردیلو پس از تشییع باشکوهی در شهر محل زادگاهش آرام گرفت.

IMG_3070 IMG_3074 IMG_3076 IMG_3078 IMG_3066

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن