ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7125
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع شهید «محمدالدین مظفری» در جاجرود

تشییع شهید «محمدالدین مظفری» در جاجرود

حمیدرضا توسلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران افزود: شهید مدافع حرم، محمدالدین مظفری در کشور سوریه و در دفاع از حرم آل‌الله(ع) به شهادت رسیده است که در مسکن مهر فاز سه پردیس و مسجد صاحب‌الزمان(عج)، مراسم وداع وی در روز چهارشنبه و بعد از نماز مغرب و عشا […]

حمیدرضا توسلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران افزود: شهید مدافع حرم، محمدالدین مظفری در کشور سوریه و در دفاع از حرم آل‌الله(ع) به شهادت رسیده است که در مسکن مهر فاز سه پردیس و مسجد صاحب‌الزمان(عج)، مراسم وداع وی در روز چهارشنبه و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس گفت: این شهید والامقام در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه در سعیدآباد جاجرود تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

توسلی‌پور اضافه کرد: امروز پیام شهدا برای جامعه ما حفظ حجاب بوده است زیرا در هفته عفاف و حجاب هستیم و این نشانه‌های روشنی بر این پیامشان است.

وی ادامه داد: شهروندان شهرستان پردیس در تمام مراسم مهم حضور پیدا کرده و خود را ثابت کردند و در تشییع این شهید مدافع حرم که در پایان هفته تشییع می‌شود، نیز حضور خواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن