ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7232
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۵۳
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
«محمدامین» با شعور و شناخت کامل به سوریه رفت/ خیلی خوشحالم که پسرم به آرزویش رسید

«محمدامین» با شعور و شناخت کامل به سوریه رفت/ خیلی خوشحالم که پسرم به آرزویش رسید

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از مشهدسر، ولی‌الله کریمیان پدر طلبه شهید «محمدامین کریمیان» پنجمین شهید مدافع حرم بابلسر طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از سه سالگی تلاوت و حفظ قرآن کریم را آغاز کرد و از هفت سالگی در مراسم‌های اعتکاف حضور پیدا می‌کرد.   […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از مشهدسر، ولی‌الله کریمیان پدر طلبه شهید «محمدامین کریمیان» پنجمین شهید مدافع حرم بابلسر طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از سه سالگی تلاوت و حفظ قرآن کریم را آغاز کرد و از هفت سالگی در مراسم‌های اعتکاف حضور پیدا می‌کرد.

 

وی افزود: یادم می‌آید پس از پایان تحصیلات مقطع راهنمایی گفت می‌خواهم وارد حوزه شوم و دروس حوزوی را فرا بگیرم. ابتدا چون خیلی درسش خوب بود به او گفتم برو دانشگاه و تحصیلاتت را ادامه بده اما او علاقه زیادی به علوم حوزوی داشت و می‌گفت فقط می‌خواهم به حوزه بروم.

 

پدر پنجمین شهید مدافع حرم بابلسر ادامه داد: من هم به او گفتم برو اما به کم قانع نباش، تو درست خوبه و از معلومات بالایی برخورداری، پس درست را در بالاترین سطح علمی و حوزوی ادامه بده تا به مدارج بالایی دست پیدا کنی.

 

این پدر شهید با بیان اینکه در این چندسالی که محمدامین در حوزه تحصیل می‌کرد،  توانست سطح 9 علوم حوزوی را پشت سر گذارد و امسال سطح 10 را به اتمام می‌رساند، گفت: این شهید علاوه بر علوم حوزوی، به زبان انگلیسی نیز تسلط کامل داشت و امسال لیسانس فلسفه را اخذ می‌کرد.

 

وی با بیان اینکه محمدامین چهره‌اش همیشه خندان بود و سعی می‌کرد دیگران را نیز شاد کند، تصریح کرد: هرگز از غم و ناراحتی حرفی به میان نمی‌آورد و اگر از موضوعی ناراحت بود هرگز بروز نمی‌داد و هیچکس غم و غصه‌اش را نمی دید. بسیار خوش ذوق و مردم‌دار بود و ظواهر و مادیات دنیوی برای او ارزش نداشت. در یک جمله سراسر زندگی محمدامین زیبایی و خاطره است.

 

کریمیان در پاسخ به این سوال که «چطور راضی شدید تا محمدامین به سوریه اعزام شود؟»، بیان کرد: مگر می‌شود رضایت ندهم! محمدامین سرباز رهبر بود، او سرباز امام زمان(عج) بود. عاشق ولایت فقیه بود و هر زمان که نام امام زمان(عج) و ولایت فقیه به میان می‌آمد او در صف اول قرار داشت. محمد امین باعث افتخار ماست، او با علم و آگاهی تمام و با شعور و شناخت رفت و می‌دانست چه هدفی را دنبال می‌کند. از این گذشته من باز هم پسر دارم و تقدیم اسلام و انقلاب می‌کنم و حتی اگر لازم باشد خودم هم می‌روم.

 

وی با بیان اینکه خوشحالم که خداوند شهید ما را قبول کرد و امیدوارم توفیقی عنایت بفرماید تا بتوانیم راه وی را ادامه دهیم، اظهار کرد: بزرگ‌ترین آرزوی محمدامین شهادت بود و اکنون خیلی خوشحالم که او به آرزویش رسیده است.

 

پدر پنجمین شهید مدافع حرم بابلسر در پایان خطاب به جوانان گفت: اگر می‌خواهید راه شهدا را ادامه دهید، همه پشتیبان ولایت فقیه باشید و هرگز رهبری را تنها نگذارید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن