ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7446
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
  • 227 بازدید
  • ارسال توسط :
نهاوند میزبان شهید گمنام می‌شود/ برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با حضور سردار دهقان

نهاوند میزبان شهید گمنام می‌شود/ برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با حضور سردار دهقان

کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند از تشییع پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران هر چه دارد به برکت خون پاک شهیدان است. وی افزود: همه باید هر آن چه در توان داریم برای ترویج و اعتلای فرهنگ ناب شهادت‎طلبی و […]

کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند از تشییع پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران هر چه دارد به برکت خون پاک شهیدان است.

وی افزود: همه باید هر آن چه در توان داریم برای ترویج و اعتلای فرهنگ ناب شهادت‎طلبی و ایثارگری در جامعه کار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: تا زمانی که عطر شهید و شهادت در جامعه جاری است، عزت و اقتدار این مردم نیز حفظ خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن جوان ایرانی از فرهنگ ایثارگری و شهادت‎طلبی اظهار کرد: تشییع شهدای گمنام در راستای ترویج این فرهنگ ما را یاری می‌کند زیرا انقلاب اسلامی به برکت خون پاک همین شهدا بود که امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

کریمی با اشاره به اینکه برای مراسم تشییع این شهید گمنام و قبل از آن برنامه‎های فرهنگی و معنوی خوبی را تدارک دیده‎ایم افزود: پیکر پاک شهید گمنام صبح جمعه هشتم مردادماه وارد نهاوند می‌شود و در مصلای نماز جمعه مورد استقبال نمازگزاران قرار می‎گیرد.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید والامقام بعد از آن به سپاه نهاوند منتقل می‎شود، اظهار کرد: ساعت 21 وارد مسجد شهید حیدری خواهد شد تا مراسم وداع برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مراسم تشییع نیز ساعت 10 صبح روز نهم مردادماه از مقابل مسجد شهید حیدری انجام می‎شود و بعد از آن پیکر مطهر، برای خاکسپاری به مدرسه علمیه خواهران نهاوند منتقل خواهد شد.

وی افزود: قبل از آن در محل میدان مرکزی نهاوند توسط امام جمعه نهاوند اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام انجام خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه نهاوند شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای این شهرستان و دلجویی از خانواده شهدای مدافع حرم استان، مراسم یادواره شهدای مدافع حرم همدان در روز پنجم مردادماه در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم که قرار است با حضور خانواده شهدا ی شهرستان نهاوند، شهدای شاخص استان همدان و همچنین شهدای شاخص غرب کشور برگزار شود، وزیر دفاع سخنرانی خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن