ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 7461
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئولان جلوی بدحجابی ها را بگیرند/ نگذارید خون شهیدان پایمال شود

مسئولان جلوی بدحجابی ها را بگیرند/ نگذارید خون شهیدان پایمال شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار،مسئول امور بانوان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برخوار با بیان اینکه اعضای ستاد امر به معروف شهرستان فعالیت های خوبی در هفته حجاب و عفاف داشتند، اقدامات بانوان ستاد در این هفته […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار،مسئول امور بانوان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برخوار با بیان اینکه اعضای ستاد امر به معروف شهرستان فعالیت های خوبی در هفته حجاب و عفاف داشتند، اقدامات بانوان ستاد در این هفته را تشریح کرد.

خانم عمویی گفت: با همکاری اعضای ستاد امر به معروف و کمک های مردمی، عده ای از خانواده های بی بضاعت در شهر دولت آباد و کربکند شناسایی شده و مقداری خوراکی و پوشاک تهیه و به این خانواده ها تحویل داده شد، همچنین در خصوص تهیه جهیزیه، کمک هایی برای نیازمندان صورت گرفت.

وی ادامه داد: بازدید خواهران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برخوار از نمایشگاه عفاف وحجاب «حریم ریحانه» واقع در شهر حبیب آباد که به همت خواهران پایگاه بسیج هاجر شهر حبیب آباد صورت گرفته بود، از دیگر اقدامات هفته عفاف و حجاب بود.
عمویی با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور، اولین نمایشگاهی بود که با موضوع عفاف و حجاب در شهرستان برخوار برپا شد، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از اقلام اسلامی و ایرانی استفاده شده بود و موضوع مهمی که در غرفه ها به چشم آمد، وجود پوستر های زیبا و جذاب کودکانه ای بود که آموزش حجاب و حریم خانواده را به کودکان ارائه داده بود.

وی اضافه کرد: آخرین برنامه در هفته عفاف و حجاب، میثاق با شهدای مدافع حرم و خانواده های ایشان بود که طی آن خواهران ستاد بر سر مزار شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون؛ شهید سیدهادی حسینی در گلستان شهدای حبیب آباد و شهید محمدجمعه رسولی در گلستان شهدای امام زاده ابراهیم (ع)، گرد هم آمدند و با این شهدا تجدید میثاق کردند.

عمویی افزود: دیدار با خانواده های شهید عبدالحسین یوسفیان و شهید مرتضی زارع نیز انجام گرفت که در این دیدار، پای صحبت های مادر شهید زارع نشستیم و مادر شهید از خاطرات شهید صحبت کرد.

مسئول بانوان ستاد امر به معروف یادآور شد: مهم ترین دغدغه مادر شهید، موضوع حجاب بود که درخواست داشتند مسئولان در این زمینه تلاش و توجه ویژه ای را به کار ببرند.

وی به نقل از مادر شهید گفت: «فرزندان ما توفیق شهادت داشتند و برای دفاع از حرم پر کشیدند، نگذارید خون این عزیزان پایمال شود، از مسئولان می خواهم جلوی بدحجابی و بی حجابی را بگیرند.»

عمویی در پایان با بیان اینکه موضوع تذکر لسانی از اهمیت بالایی برخوردار و جزء تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، اظهار امیدواری کرد: این فعالیت ها مختص هفته عفاف و حجاب نباشد و در طول سال انجام شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن