ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7504
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
نقشه راه مدافعان حرم نهضت عاشورایی و کربلایی است

نقشه راه مدافعان حرم نهضت عاشورایی و کربلایی است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر پنج‌شنبه در همایش استانی ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) تصریح کرد: مدافعان حرم تکلیف بزرگی بر گردن ما دارند و در این بازه زمانی اگر خطا کرده و در دفاع از آن ها غفلت کنیم فرصت جبران […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر پنج‌شنبه در همایش استانی ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) تصریح کرد: مدافعان حرم تکلیف بزرگی بر گردن ما دارند و در این بازه زمانی اگر خطا کرده و در دفاع از آن ها غفلت کنیم فرصت جبران نخواهیم داشت.

وی افزود: هر تحول در منطقه خاورمیانه کشور را متأثر می‌سازد و این شاهکار مقام معظم رهبری است که جنگ را در خارج از مرزهای ما نگاه داشته است؛ چرا که در روایات بارها تأکید شده که هر کس در خانه خود به جنگ کشیده شود ذلیل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: آن افرادی که در موسم انتخابات این اظهارات را مطرح می‌کنند که ما به غزه و سوریه کاری نباید داشته باشیم در واقع بزرگ‌ترین خیانت را به کشور می‌کنند چرا که ما در کنار سفره مدافعان حرم و تدبیر رهبری نشسته‌ایم.

عامی متذکر شد: هر هزینه‌ای که در سوریه صورت می‌گیرد در واقع در ایران تحقق یافته است و نباید عده‌ای با اظهارات عامیانه برای خود جایگاه ایجاد کنند.

امام‌جمعه اردبیل با تأکید به ضرورت هوشیاری در قرائت‌های مختلف از دین و اسلام اضافه کرد: به جرئت باید گفت این مقام معظم رهبری هستند که هویت شیعی برگرفته از عاشورا و غدیر و بعثت را در دنیا احیا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در واقع نقشه راه ما و نقشه راه مدافعان حرم مشخص است و امروز که در مقطع حساس تاریخی واقع شده‌ایم نقشه راه ما همان است که در کربلا بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دفاع از حرم و حمایت از مدافعان حرم وظیفه آحاد مردمی است و در وضعیتی که گروه‌های تکفیری هتک حرمت حرمین را در نظر دارند باید با دفاع و مقاومت مانع از تحقق خواسته‌های آن ها شد.

عامی افزود: زیرساخت‌های امنیتی کشور قابل توجه است و هر اتفاقی که بیفتد مردم آمادگی حضور و مقاومت را دارند.

دفاع از حرمین در سطح جامعه الگوسازی شود

در این مراسم استاندار اردبیل نیز با بیان اینکه ستاد پشتیبانی مدافعان حرم در مرکز استان و شهرستان‌ها فعال شده است، تصریح کرد: پشتبیانی یا به شکل مردمی و یا اداری است و در طول یک سال گذشته نیز بخش‌های دولتی و شبه‌دولتی کمک‌های متعددی داشته‌اند.

مجید خدابخش با تأکید به اینکه در بخش مردمی کارکنان به عنوان شهروندان قلمداد می‌شوند، اضافه کرد: در مقطعی مطرح شد که چهار رقم آخر حقوق کارمندان که کمتر از ۱۰ هزار تومان است برای کمک پیش‌بینی شود که البته این کمک نیز اختیاری است.

وی افزود: امروز ما در امنیت ملی هیچ مشکلی نداریم اما دفاع از حرمین وظیفه هر فرد مسلمان است و لازم است این موضوع در سطح جامعه الگوسازی شود.

استاندار اردبیل متذکر شد: لازم است در تبعیت از امر رهبری هم در بخش اداری و هم مردمی تمامی توان و پشتیبانی خود را به کار گیریم و نسبت به شهدای مدافع حرم ادای دین داشته باشیم.

خدابخش تأکید کرد: اقشار مختلف مردمی از جمله بسیج، مداحان، شعرا و پایگاه‌های مقاومت می‌توانند موضوع اهمیت دفاع از حرمین را فرهنگ‌سازی کنند و کمک‌های مردمی را جذب کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن