ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7550
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
محمودآباد نایب‌قهرمان مسابقات کونگ‌فوی قهرمانی جوانان مازندران شد

محمودآباد نایب‌قهرمان مسابقات کونگ‌فوی قهرمانی جوانان مازندران شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، رقابت مدعیان قهرمانی کونگ‌فوی جوانان مازندران جام مدافعان حرم، امروز در محمودآباد برگزار و نفرات برتر این‌دوره از پیکارها مشخص شد. این رقابت‌ها با حضور بیش از 30 مدعی مطرح در رشته ورزشی کونگ‌فو مایانا(نیمه‌آزاد) از هشت شهرستان نوشهر، چالوس، محمودآباد، لاله‌آباد، […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، رقابت مدعیان قهرمانی کونگ‌فوی جوانان مازندران جام مدافعان حرم، امروز در محمودآباد برگزار و نفرات برتر این‌دوره از پیکارها مشخص شد.

این رقابت‌ها با حضور بیش از 30 مدعی مطرح در رشته ورزشی کونگ‌فو مایانا(نیمه‌آزاد) از هشت شهرستان نوشهر، چالوس، محمودآباد، لاله‌آباد، مرزن‌آباد، آمل، عباس‌آباد و بابلسر در رده سنی جوانان گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم به مدت یک‌روز در سالن ورزشی امام خمینی(ره) محمودآباد برگزار شد.

در مجموع تیم‌های هیأت کونگ‌فوی لاله‎آباد با 21، محمودآباد و چالوس با 20، بابلسر و نوشهر با 14 امتیاز به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در این پیکارها در وزن‌های منهای 48، 55 و 59 کیلوگرم محمدمهدی فیروز از چالوس، سید امیرحسین ارشادی از لاله‌آباد و علی‌رضا شمس از مرزن‌آباد اول شدند.

در ادامه این پیکارها مصطفی شمس از چالوس، امیررضا غلامی از محمودآباد و محمدرضا براری از بابلسر به‌ترتیب در اوزان منهای 63، 68 و 73 به رتبه نخست دست یافتند.

امیرحسین پوراکبر از بابلسر و امیر محمد پولادی از لاله‌آباد نیز به‌ترتیب در وزن‌های منهای 78 و 84 کیلوگرم اول شدند.

علی کریمی‌بیژنی‌نژاد از نوشهر و سید رضا عزیزی از لاله‌آباد در وزن‎های منهای 90 و مثبت 90 رتبه اول را کسب کردند.

در پایان این مراسم از خانواده‎های سه شهید ورزشکار این شهرستان شهید خلیل اسماعیلی، بیژن جمالی و رضا احمدی با حضور مرتضی عابدی رئیس هیأت کونگ‌فوی مازندران، سرپرست اداره ورزش و جوانان و مسؤول کانون بسیج ورزشکاران تجلیل شد.

انتهای پیام /86038/ی30/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن