ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7580
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۴۸
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
زندگی‌نامه “شهدای مدافع حرم استان زنجان” مکتوب می‌شود

زندگی‌نامه “شهدای مدافع حرم استان زنجان” مکتوب می‌شود

شمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: مرکز حفظ آثار سپاه استان زنجان در نظر دارد در راستای شناساندن شهدای حریم ولایت استان زنجان زندگی‌نامه این انسانهای بزرگ و ایثارگر را به رشته تحریر درآورد. وی ابراز کرد: نیاز زمان ایجاب می‌کند تا مردم و به ویژه جوانان از دلایل عمقی […]

شمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: مرکز حفظ آثار سپاه استان زنجان در نظر دارد در راستای شناساندن شهدای حریم ولایت استان زنجان زندگی‌نامه این انسانهای بزرگ و ایثارگر را به رشته تحریر درآورد.

وی ابراز کرد: نیاز زمان ایجاب می‌کند تا مردم و به ویژه جوانان از دلایل عمقی حضور نیروهای ایرانی در مناطق سوریه و عراق مطلع شوند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: زبان ادبیات همواره زبان مؤثر و گیرایی بوده است که مسائل روز و اتفاقات مختلف زمان‌ از طریق آن برای آیندگان نیز انتقال داده شده است.

وی با اشاره به اینکه سهم استان زنجان در رابطه با شهدای مدافع حرم دو شهید بوده است افزود: شهیدان مرادخانی و بهرامی امروز با عنوان شهید مدافع حرم از جایگاه والا و بزرگی در بین مردم استان برخوردارند.

موسوی با اعلام اینکه در حال حاضر مرحله جمع‌آوری خاطرات و انجام مصاحبه‌ها در دستور کار مرکز قرار دارد عنوان کرد: سعی می‌شود تا پایان امسال زندگی‌نامه شهدای حرم به مرحله چاپ برسد.

وی به دیگر فعالیت‌های مرکز حفظ آثار سپاه استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 5 عنوان کتاب از سوی این مرکز رونمایی شد که آثار خوبی بودند و مورد استقبال قرار گرفتند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: "روزهای خاردار"، "وقتی هواپیما شدیم"، "شکوفه‌های انار"، "یاس نبی" و "بی‌قرار وصل" از جمله آثار به چاپ رسیده سال گذشته در این مرکز هستند.

وی با اعلام اینکه امسال نیز آثاری برای شهیدان عطایی، پور رحمتی و سودی در زیر چاپ است عنوان کرد: آیین رونمایی از این آثار نیز به‌زودی در دستور کار مرکز حفظ آثار سپاه قرار می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن