ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7588
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

این روز ها سلاح ها و امکانات نظامی به کمک جنگ رسانه ای آمده اند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، محمود عاطفی افزود: بنده به عنوان کارشناس رسانه ای که در بحران های مختلف برای کار خبری و رسانه ای حضور داشتم باید بگویم ؛ اگر این جنگ محدود به سرزمین دو کشور باشد حضور ایران معنایی ندارد […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، محمود عاطفی افزود: بنده به عنوان کارشناس رسانه ای که در بحران های مختلف برای کار خبری و رسانه ای حضور داشتم باید بگویم ؛ اگر این جنگ محدود به سرزمین دو کشور باشد حضور ایران معنایی ندارد . ده سال پیش در جنگ 33 روزه وزیر امور خارجه وقت آمریکا صحبت از تولد خاورمیانه ای جدید زد ؛ بنابراین ، این یک جنگ نیابتی است که نقطه آغاز آن سرزمین سوریه ، شام و عراق است.

وی در مورد آگاه کردن دنیای معاصر با جنایت هایی که با نام اسلام صورت می گیرد گفت: دشمن افکار عمومی را از طریق رسانه ها مورد هدف قرار داده است. امروزه وارد مرحله ای شده ایم که جنگ رسانه ای و تسخیر افکار عمومی مورد اهمیت قرار گرفته است. در این دوره سلاح و امکانات نظامی در درجه دوم قرار گرفته است.

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن در مواجه با عملیات جنگی طبق قواعد و چهار چوب مشخص و تعریف شده مقابله می کند. اینک فردی بنام سردار قاسم سلیمانی وارد عمل شده است که فراتر از قالب هایی است که که در ارتش دنیا پذیرفته شده است.سردار سلیمانی توانسته با تهیج نیروی انسانی و با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را داشته باشد.

عاطفی در ادامه بعد از شنیدن مستند مدافع حرم شهید غفاری و با ذکر صلوات برا شادی روح این عزیزان گفت: ضریب سنی مدافعین حرمی که از ایران رفتند نشان می دهد این افراد دفاع مقدس، امام خمینی (ره) و حتی بحران های دهه 60 را درک نکرده اند وحتی خیلی از این افراد تازه داماد بودند. این موضوع نشان دهنده پیروی جوانان از مفاهیم و مضامین مشترک است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن