ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7770
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
  • 147 بازدید
  • ارسال توسط :
150 اثر به دبیرخانه یادواره شعر «حبیب حرم» ارسال شده است

150 اثر به دبیرخانه یادواره شعر «حبیب حرم» ارسال شده است

رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» در همدان اظهار کرد: بعد از فراخوانی که داده شد، تا به امروز بیش از 150 اثر به دبیرخانه این یادواره ارسال شده است. وی مهلت ارسال آثار را بیستم شهریورماه دانست و محورهای این فراخوان […]

رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» در همدان اظهار کرد: بعد از فراخوانی که داده شد، تا به امروز بیش از 150 اثر به دبیرخانه این یادواره ارسال شده است.

وی مهلت ارسال آثار را بیستم شهریورماه دانست و محورهای این فراخوان را شهدای مدافع حرم، خانواده، همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم، شهدای لشگر فاطمیون، سرداران و فرماندهان مدافع حرم و مقابله با گروهک‎های تکفیری عنوان کرد.

مسؤول بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به انتخاب استاد جواد محقق به عنوان دبیر این یادواره، تصریح کرد: برگزاری این برنامه‎ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثرگذار است زیرا زمینه را برای حساس‎سازی جامعه به این فرهنگ مهیا می‎کند.

وی با بیان اینکه هنرمندان قشر مهمی از جامعه را تشکیل می‎دهند، افزود: این افراد با بهره‌گیری از طبع و قریحه هنری خود و گره زدن آن به فرهنگ بسیجی و جبهه جهاد و مقاومت، در تبیین و تشریح این مهم نقش‌آفرین خواهند بود.

کرمی با اشاره به شهید سردار همدانی و نقش بسزای او در مقابله با تکفیری‎ها گفت: در راستای بزرگداشت یاد و نام این شهید بزرگوار و تبیین چرایی حضور مدافعان حرم در سوریه، نسبت به برگزاری این یادواره اقدام شده است.

وی با بیان اینکه شاعران کشور می‎توانند تا اشعار خود را به آدرس habibeharampoem@gmail.com ارسال کنند، از استقبال خوب از این یادواره خبر داد و گفت: بعد از داوری آثار، برترین‎های این یادواره اعلام خواهد شد.

مسؤول بسیج هنرمندان استان همدان در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ شهید و شهادت عامل سلامت و سعادت جامعه است، اظهار کرد: جامعه‎ای که با این فرهنگ متعالی رشد کرده و عجین شده باشد، همواره در مسیر والایی، دانایی و فضیلت قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن