ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7896
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
  • 172 بازدید
  • ارسال توسط :
جشن روز دختر و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «سیدرضا مراثی»

جشن روز دختر و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «سیدرضا مراثی»

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  دیار ملکان، همزمان با دهه کرامت و بمناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) همایش روز دختر با حضور فرماندار ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اعضای شورای شهر ، خانواده شهید مراثی و جمع کثیری از دختران در محل […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  دیار ملکان، همزمان با دهه کرامت و بمناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) همایش روز دختر با حضور فرماندار ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اعضای شورای شهر ، خانواده شهید مراثی و جمع کثیری از دختران در محل سالن ارشاد برگزار شد.

فرماندار ملکان ضمن گرامیداشت روز دختر اظهار داشت: نقش دختران و زنان در عالم هستی بی بدیل می باشد اگر در خصوص مطالعه ای در تاریخ داشته باشیم در می یابیم که زنان همیشه مورد ظلم واقع شده بودند.

وی افزود: در حالیکه تمامی انسان ها از یک زن و مرد آفریده شده اند و زنان مربی خانواده و بشریت محسوب می شوند و کانون تریت خانواده بدون این مربی شایسته رنگ سعادت نخواهد دید.

 خانی یکی از علل بوجود آمدن مسائل ، مشکلات و آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق و فساد را تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان نمود و از خانواده ها خواست تا در جهت تربیت دینی فرزندان خود و آشنا نمودن آنها با سبک زندگی ائمه اطهار (ع) تلاش نمایند.

فرماندار ملکان از اختصاص۶ میلیارد ریال تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و افزود: این میزان تسهیلات برای توانمندسازی زنان در زمینه های صنایع دستی، فرش بافی، دامداری، کشاورزی و صنایع غذایی اعطا می شود.

خانی در پایان ضمن تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم “سید رضا مراثی” با اشاره به حضور مستشاری ایران در سوریه اظهار داشت: در شرایطی که آمریکا و اسرائیل به دنبال بی بندوباری در منطقه خاورمیانه هستند، این فرهنگ انسانی و سیرت شهیدان است که الگوهای انسانی را برای بشریت به ارمغان آورده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن