ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7953
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

تشییع پیکرهای مطهر ۲ جانباز و یک شهید مدافع حرم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری‌ها، محمد اینانلو جانباز 56 ساله و 70 درصد روستای خطایان آبیکی پس از 37 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.شهید اینانلو در سال 58 برای خدمت سربازی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری‌ها، محمد اینانلو جانباز 56 ساله و 70 درصد روستای خطایان آبیکی پس از 37 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.
شهید اینانلو در سال 58 برای خدمت سربازی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در اواخر سال 59 در سن 19 سالگی در عملیاتی نزدیک پل کرخه به مقام جانبازی ناشی از شیمیایی و قطع عضو نائل آمد و به دلیل آثار شیمیایی و ترکش سالی چند بار زیر تیع عمل جراحی می‌رفت.
وی بر اثر اصابت ترکش‌های فراوان باقی‌مانده از دوران دفاع مقدس بیشتر در بیمارستان بستری بود.
وی کشاورز بود و از نامبرده چهار دختر و یک پسر به یادگار  مانده است.
مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر جانباز شهید محمد اینانلو دیروز در روستای خطایان از توابع بخش بشاریات شهرستان آبیک با حضور مردم و مسئولان برگزار و در آرامستان امام‌زاده یحیی(ع) این روستا و در جوار گلزار دو شهید روستا آرام گرفت.
همچنین محمد شهرکی جانباز 70 درصد شیمیایی هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و رنج به خیل شهدا پیوست.
مراسم تشییع پیکر این رزمنده شجاع دفاع مقدس دیروز ساعت 16 از مقابل منزلش واقع در میدان سپاه، به سمت مسجد امام جعفر صادق(ع) کرج برگزار و پس از تشییع در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) حصارک به خاک سپرده شد.
پیکر پاک شهید ناصر جلیلی از مدافعان حرم اهل بیت(ع) در سوریه نیز دیروز در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.
در این مراسم که از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
مردم و زائران حاضر در حرم نیز این شهید 22 ساله را تا ضریح منور رضوی همراهی کردند.
شهید ناصر جلیلی، مجرد و جمعی لشکر فاطمیون فروردین ماه سال گذشته در منطقه تدمر سوریه به دست نیروهای تکفیری و معارض سوریه به شهادت رسیده و بیش از یک سال مفقود‌الاثر بود.
پیکر مطهر شهید جلیلی جهت تدفین به بهشت رضا(ع) این شهر منتقل و در قطعه 15 به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن