ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8014
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
حجت‌الاسلام شیرازی:نقش مدافعان حرم د حفظ اسلام بی‌بدیل است

حجت‌الاسلام شیرازی:نقش مدافعان حرم د حفظ اسلام بی‌بدیل است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سلام اکبری، جمعی لشکر فاطمیون، صبح پنجشنبه 28 مرداد از مقابل حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز و با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور این شهر و خانواده آن شهید، تشییع شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سلام اکبری، جمعی لشکر فاطمیون، صبح پنجشنبه 28 مرداد از مقابل حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز و با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور این شهر و خانواده آن شهید، تشییع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پس از اقامه نماز بر پیکر شهید سلام اکبری، گفت: مقام شهدا به قدری والاست که طبق آیات قرآن آنان زنده هستند و همچنین طبق احادیث و روایات اسلامی یکی از درب‌های بهشت مخصوص مجاهدان است که برای هر کسی باز نمی‌شود .

حجت‌الاسلام علی شیرازی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره شهدا گفت: شهید قبل از شهادت جزو اولیای خداوند است که برای شهادت انتخاب می‌شود ضمن اینکه ملیت شهید اعم از ایرانی، افغانی، عراقی، یمنی و غیره مهم نیست بلکه مهم مقامی است که خداوند به یک فرد عطا می‌کند. امروز اگر فدائیان حرم در سوریه و عراق نبودند، دیگر زائری هم برای حرم‌های اهل بیت(ع) چه در عراق، چه سوریه و چه در ایران نبود چنانچه اگر جهاد این مجاهدان و خون آنان نبود، دیگر اثری هم از حرم امام رضا(ع) نبود زیرا قطعاً دشمنی که به سراغ تمام کشورهای همسایه ما رفته است به سراغ ایران هم آمده بود و بدین طریق نیز دیگر اثری از اسلام نبود.

وی با تأکید بر اینکه امروز حیات، امنیت، عزت و تبعیت از دین ما مرهون خون این شهداست، گفت: مقام شهدای مدافع حرم از شهدای جنگ هشت ساله بالاتر است چرا که اینان علاوه بر جهاد، در راه خدا نیز مهاجرت کرده‌اند لذا اجرشان دو برابر است.

حجت‌الاسلام شیرازی با یادآوری اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) و اسلام هجرت کردند، گفت: آنان هم مهاجر الی‌الله هستند و هم مجاهد فی سبیل‌الله بنابراین نقش آنان در حفظ اسلام و امنیت مسلمانان بی‌بدیل است و دارای مقامی بس شامخ هستند.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم، پس از تشییع به گلزار شهدای شیراز منتقل و در آرامگاه ابدی خود، آرام گرفت.

عصر جمعه 29 مرداد مراسمی در بزرگداشت این شهید، در مسجد فاموری‌های شیراز از ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن