ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 82806
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
  • 199 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن|شلیک "زلزال 2" به تجمع مزدوران سعودی/ عبدالسلام: عنادورزی ریاض مانع تلاش‌های صلح است

تحولات یمن|شلیک "زلزال 2" به تجمع مزدوران سعودی/ عبدالسلام: عنادورزی ریاض مانع تلاش‌های صلح است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی یمنی گفت: واحد مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک هدایت شونده یک دستگاه خودروی زرهی مزدوران را در شرق منطقه التحیتا در ساحل غربی منهدم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی یمنی گفت: واحد مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک هدایت شونده یک دستگاه خودروی زرهی مزدوران را در شرق منطقه التحیتا در ساحل غربی منهدم کرد.

وی افزود: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یگان دیگری از مزدوران را در شرق التحیتا منهدم کردند.

به گفته این منبع، واحد موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال 2 و چندین موشک کاتیوشا و گلوله توپ را به محل های تجمع مزدوران سعودی در منطقه نقیل الخشبه در استان الضالع شلیک کرد.

وی افزود: واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین محل های تجمع مزدوران سعودی در پادگاه حلم در نقیل الخشبه را گلوله باران کرد. در این حملات شمار زیادی از مزدوران کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: تلاش های فرستاده سازمان ملل در امور یمن با لجاجت و عنادورزی ائتلاف متجاوز سعودی در قبال همه تلاش های صلح برخورد کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن