ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83089
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات پهپادی ارتش یمن علیه مقر فرماندهی عملیات ائتلاف سعودی در «البیضاء»

عملیات پهپادی ارتش یمن علیه مقر فرماندهی عملیات ائتلاف سعودی در «البیضاء»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منبعی نظامی در ارتش یمن از کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر ار نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در حمله پهپادی این کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه تلویزیونی «المسیره» یمن، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منبعی نظامی در ارتش یمن از کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر ار نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در حمله پهپادی این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه تلویزیونی «المسیره» یمن، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عصر چهارشنبه با پهپاد‌های خود (هواپیماهای بدون سرنشین) مقر فرماندهی عملیات ائتلاف مذکور را در جبهه «ناطع» استان «البیضاء» هدف قرار داده است.

این منبع گفت که بعد از این حمله موفق، سه خودروی حامل کشته‌ها و مجروحان نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی از منطقه «الجریبات» نزدیک محل حمله خارج شده‌ است.

او گفت که در این حمله ارتش یمن، تعداد قابل توجهی از خودروها و جنگ‌افزارهای نظامی و تسلیحات مهاجمان منهدم شده است.

منبع مذکور تأکید کرد که نیروهای وابسته به ائتلاف بعد از این حمله، در اطراف مرکز الجریبات حلقه امنیتی ایجاد کرده‌اند.

یگان پهپادی ارتش یمن علاوه بر عملیات درون مرزی، ماه گذشته (۲۷ تیر ماه) توانست برای اولین بار با استفاده از پهپادهای دور بُرد خود به نام «صمِّاد ۲» پالایشگاه شرکت نفتی آرامکو عربستان در در منطقه ریاض هدف قرار دهد که بر اثر آن این پالایشگاه بنا بر اعتراف سعودی‌ها آتش گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن