ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83138
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
"سرلشکر سلیمانی" فرماندهی شجاع و بدور از کبر و غرور است

"سرلشکر سلیمانی" فرماندهی شجاع و بدور از کبر و غرور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از صفات یاران حضرت مهدی(ع) این است که عارفانی جان سوخته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از صفات یاران حضرت مهدی(ع) این است که عارفانی جان سوخته و غرق در مناجات هستند. 

وی با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنیم که هنوز در لایه‌های جامعه علوی ما هستند کسانی که صفات یاران حضرت مهدی(ع) را در خود داشته باشند، افزود: سردار قاسم سلیمانی از دیار کریمان است و با تمام وجود در اسلام شکوهمند ذوب شده است.

محمدی با بیان اینکه این سردار بزرگ و علوی همواره در صحنه متخلف برای دفاع از انقلاب، اسلام و ولایت حضور داشته و پشت دشمن را به خاک مالیده است، عنوان کرد: در وجود ایشان هیچ‌وقت کبر و غرور جای نداشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تصریح کرد: به عقیده و درک شخصی بنده سردار سلیمانی جز عناصر ارزشی است که در شب غرق در مناجات و در روز به مبارزه با دشمنان و دفاع از نظام می‌پردازد.

محمدی با تأکید بر اینکه مالک اشتر برای حضرت علی(ع) چنان بود که امیرالمئومنین (ع) برای حضرت رسول(ص) بودند، ابراز کرد: سردار سلیمانی نسبت به مقام معظم رهبری آن‌چنان هستند که مالک اشتر برای حضرت علی(ع) بود.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور و باشکوه مردم فهیم استان همدان در این اجتماع بسیار ارزشمند است، بیان کرد: در وصف حضور باشکوه مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید همدانی مقام معظم رهبری فرمودند که"مردم همدان همه آمدند".

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن