ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 8317
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
  • 156 بازدید
  • ارسال توسط :
قاسمی: مدافعان حرم با صهیونیست در جنگ هستند/برخی به اسلام آمریکایی سمج هستند

قاسمی: مدافعان حرم با صهیونیست در جنگ هستند/برخی به اسلام آمریکایی سمج هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، سعید قاسمی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای ستارگان راه که در جوار مزار هشت شهید گمنام میدان امیرچخماق یزد برگزار شد، با تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: پدیده‌ای با عنوان داعش تقریبا 5 سال پیش پا به عرصه وجود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، سعید قاسمی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای ستارگان راه که در جوار مزار هشت شهید گمنام میدان امیرچخماق یزد برگزار شد، با تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: پدیده‌ای با عنوان داعش تقریبا 5 سال پیش پا به عرصه وجود گذاشت.

وی با بیان این مطلب که هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کتابی نوشته که تولید کننده داعش من هستم، گفت: وی بیان می‌کند که حضور 10 ساله آمریکا بعد از آن خودزنی 11 سپتامبر خسارتهای زیادی به ما وارد کرد ولی طرح داعش به ما کمک می‌کند که سرباز و پول را از کشورهای اسلامی بگیریم و در زمین خود مسلمانان، جنگی راه بیاندازیم که از هر طرف کشته شوند آرزوی ماست.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: در فتنه 88 شعار اصلی ضدیت با ولایت فقیه بود و دلیل این شعار هم این بود که به دلیل رهبری‌های ولی فقیه در ایران، استکبار موفق نشده نسخه‌های خود را در کشور ما جلو ببرند.

وی با اشاره به اینکه داعش در واقع صهیونیست‌ها هستند اما سربازگیری آنها از کشورهای مختلف است، گفت: شهیدان ما در برابر تروریستها به شهادت نرسیدند بلکه در نبرد رودررو برابر صهیونیست ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

قاسمی در ارتباط با دلایل حضور مدافعان حرم در سوریه گفت: یکی از دلایل که در این زمینه مطرح می‌شود این است که اگر خط مقدم در برابر این دشمنان را در آنجا مهار نکنیم، مجبوریم در کشور خودمان با آنها بجنگیم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) با اشاره به اینکه این دلیل با خدشه‌هایی روبه‌رو است گفت: اگر تنها به این دلیل بخواهیم در این عرصه حضور داشته باشیم که مرزهای خود را قوی کنیم، این سوال مطرح می‌شود که رزمندگان فاطمیون که از برادرهای افغانستانی‌ ما هستند چرا باید در این عرصه وارد شوند؟

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هیچ انسانی برای پول حاضر نیست در چنین عرصه خطرناکی حاضر شود، گفت: اینها حرفهای مفت و زخم زبان‌هایی است که زده می‌شود و مادران شهدای مدافع حرم باید همان‌گونه که حضرت زینب(س) زخم زبان مردم شام را تحمل کردند، این موارد را تحمل کنند.

قاسمی با بیان اینکه در برجام موارد مختلفی از فرمایشات مقام معظم رهبری نادیده گرفته شده، گفت: در این طرح مشخصا دستاوردهای هسته‌ای ایران بتن و دست تیم‌های نفوذی و جاسوسی استکبار به شکل گسترده‌ای در کشور باز شد.

وی با بیان اینکه کار علی مطهری از بصیرت پیدا کردن گذشته است، گفت: باور نمی‌کردیم که کروبی علمدار فتنه شود چرا که تنها خود من در سه عملیات در هشت سال دفاع مقدس از وی پول تبرکی حضرت امام را دریافت کردم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: یزد علاوه بر شهید صدوقی(ره)، یک علمدار دیگر دارد که 37 سال است کسی به دنبال پرونده وی نیست و این علمدار حاج احمد متوسلیان است.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال شهید محمد منتظرالقائم است، گفت: وی هم یکی از علمداران یزد است که در برابر نفوذ ایستادگی کرد.

قاسمی با بیان اینکه برخی به اسلام آمریکایی سمج هستند و مردم ما هم باید به اسلام روح‌اللهی سمج باشند، گفت: امام خمینی(ره) فرموده‌اند که اگر با چنین جریان‌هایی بازی بازی کنیم، همگی محکوم به فنا هستیم.

وی بیان کرد: در جنگ احد مسلمانان به پیروزی رسیدند ولی چون امت به حرف امام زمان گوش ندادند و به دنبال غنیمت رفتند، شکست خوردیم و اگر امام علی(ع) نبودند، کار رسول الله(ص) هم تمام شده بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای مدظله العالی 27 سال بسیار سخت‌تر از دوران یک دهه‌ای امام خمینی(ره) این انقلاب را هدایت کرده‌اند، گفت: اگر این جمعیت ولایتمدار پای کار نیاید، همین امشب به فردا نمی‌رسد و کار تمام می‌شود و با وجود اینکه قطعنامه را امضا می‌کنیم، مثل قطعنامه 598، دو روزه دوباره ما را می‌زنند.

قاسمی گفت: اگر حواسمان نباشد جماعتی منحرف چنان با شیب ملایم حالات و روحیات ما را عوض می‌کنند و انقلاب را یک شبه می‌فروشند که اصلا متوجه نشویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن