ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83674
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
اقدامات جدید بانک مرکزی یمن برای حفظ ارزش پول ملی این کشور

اقدامات جدید بانک مرکزی یمن برای حفظ ارزش پول ملی این کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، از جمله اقدامات جدیدی که بانک مرکزی یمن برای ممانعت از کاهش ارزش ریال یمن اتخاذ کرده، صدور اوراق اعتباری دولتی با نرخ سود 12 درصد برای دوره‌های مختلف از یک تا سه سال است. همچنین بانک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، از جمله اقدامات جدیدی که بانک مرکزی یمن برای ممانعت از کاهش ارزش ریال یمن اتخاذ کرده، صدور اوراق اعتباری دولتی با نرخ سود 12 درصد برای دوره‌های مختلف از یک تا سه سال است.

همچنین بانک مرکزی یمن اعلام کرده که وام دو میلیارد دلاری عربستان را در بخش‌های اصلی و مهم اقتصاد این کشور جنگ زده به جریان درآورده است.

بانک مرکزی یمن در طول سال‌های جنگ در این کشور و تنش‌های سیاسی پیش از آن، بسیار موفق عمل کرده و به عنوان نهادی بی‌طرف توانسته از متلاشی شدن اقتصاد یمن به عنوان فقیرترین کشور عربی جلوگیری کند. بانک مرکزی یمن همزمان حقوق کارکنان و نیروهای نظامی دوطرف درگیر در جنگ را می‌پردازد و هزینه‌های پروژه‌های خدماتی و عمرانی در سراسر کشور را تقبل کرده است.

بانک مرکزی یمن با نتایج گزارش بخش نظارت و نتایج گزارش میدانی تیم‌های فنی درباره بازرسی صرافی‌ها و بستن تمامی صرافی‌های متخلف و ارجاع پرونده آن‌ها به طرف‌های متخصص موافقت کرده و از تمامی شهروندان و تجار خواست شایعات درباره قیمت ارز را باور نکنند.

ارزش ریال یمن طی دو هفته گذشته در عدن به شدت پایین آمده است. برای همین بسیاری از بانک‌ها و صرافی از فروش ارز خودداری می‌کنند. به دنبال این مسئله قیمت بسیاری از مواد غذایی افزایش یافته است و برخی فروشگاه‌ها به دلیل نوسان قیمت‌ها کارشان را تعطیل کرده‌اند.

کارشناسان اقتصادی پیشتر نسبت به کاهش ارزش پول ملی یمن به دلیل ضعیف شدن سیاست‌های پولی و اقدامات مالی بانک مرکزی، هشدار داده بودند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن