ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84244
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش مقام یمنی به افشاگری رسانه‌آمریکایی درباره ارتباط عربستان و امارات با القاعده

واکنش مقام یمنی به افشاگری رسانه‌آمریکایی درباره ارتباط عربستان و امارات با القاعده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن، سه‌شنبه (امروز 7 آگوست) اعلام کرد که رابطه امارات با القاعده در تجاوز به یمن تحت نظارت آمریکا ریشه دارد.   وی در پستی در شبکه اجتماعی «توئیتر»، نوشت: با تجاوز به یمن و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن، سه‌شنبه (امروز 7 آگوست) اعلام کرد که رابطه امارات با القاعده در تجاوز به یمن تحت نظارت آمریکا ریشه دارد.

 

وی در پستی در شبکه اجتماعی «توئیتر»، نوشت: با تجاوز به یمن و نیاز ائتلاف به مزدور، رابطه امارات با القاعده ریشه گرفت و میان آنها منافع مشترک تحت نظارت آمریکا ایجاد شد.

سخنگوی جنبش انصارالله افزود: گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا، تاکید می‌کند که «محمد بن زاید» نسخه جدیدی از رهبران القاعده است و ابوظبی یکی از لانه‌های این سازمان جنایتکار است.

خبرگزاری آسوشیتد پرس در گزارشی که دوشنبه پیش منتشر شد، اعلام کرد که ائتلاف متجاوز به یمن، توافقنامه‌هایی محرمانه با القاده برای پیوستن به ائتلاف و مشارکت در حمله علیه ملت یمن، امضاء کرده است و علاوه بر دادن پول، به اعضای القاعده کمک کرده از مناطقشان خارج شوند و با حمایت آمریکا راهی جبهه‌های مختلف شوند.

در این گزارش آمده که «نتیجه یک تحقیق توسط خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نشان می‌دهد که دلیل این موضوع آن است که ائتلاف (سعودی) توافق‌های محرمانه با جنگجویان القاعده بسته و به برخی از آنها برای خروج از شهرهای مهم پول و اجازه می‌دهند که با سلاح، مهمات و پولشان عقب‌نشینی کنند. صدها تن از آنها هم جذب خود ائتلاف شدند. اعضای مهم شرکت‌کننده در این توافق‌های محرمانه گفتند که آمریکا درباره این قرار و مدارها مطلع بوده و هرگونه حملات پهپادی به این اعضای القاعده را معلق کرد».(جزئیات بیشتر)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن