ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84407
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن: آماده گفتگو با طرف‌های یمنی هستیم

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن: آماده گفتگو با طرف‌های یمنی هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد این کمیته آماده گفتگو با همه طرف‌های یمنی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در این کشور است.  رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه شخصی خود در توییتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد این کمیته آماده گفتگو با همه طرف‌های یمنی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در این کشور است.

 رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما از بازگشت به میز گفتگو، تشکیل کمیته آشتی ملی، انتخاب رئیس جمهور و تشکیل پارلمان با حضور همه گروه‌های یمنی از طریق برگزاری انتخابات، وضع ضمانت‌های بین المللی برای آغاز بازسازی، جلوگیری از حملات کشور‌های خارجی به یمن، جبران خسارت ها، اعلام عفو عمومی و آزادی بازداشت شدگان همه طرف‌ها و برگزاری همه پرسی درباره همه پرونده‌های مورد اختلاف حمایت می‌کنیم.

او همچنین گفت: از همه مسئولان حزب اصلاح، سلفی ها، افسران شهر عدن و دیگر افرادی که در فهرست ترور‌های دستگاه اطلاعات متجاوزان هستند یا در این فهرست قرار خواهند گرفت می‌خواهم تا به صنعا بیایند. آن‌ها (در صنعا) در امنیت هستند و با حمایت ارتش و کمیته‌های مردمی، جان آن‌ها حفظ می‌شود. این درخواست حتی شامل کسانی می‌شود که به متجاوزان پیوسته بودند. از این (تریبون) اعلام می‌شود که فراخوان شهید صماد همچنان به قوه خود باقی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن