ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84541
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
سکوت دنیا نسبت به کشتار کودکان یمنی تاسف آور است

سکوت دنیا نسبت به کشتار کودکان یمنی تاسف آور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: آل سعود و آمریکا عصبانی از اینکه نمی توانند شبه نظامیان حوثی را شکست بدهند به همه جا حمله می کنند، به بیمارستان ها، مدارس، بازارها، عروسی ها و این هفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: آل سعود و آمریکا عصبانی از اینکه نمی توانند شبه نظامیان حوثی را شکست بدهند به همه جا حمله می کنند، به بیمارستان ها، مدارس، بازارها، عروسی ها و این هفته به اتوبوس حامل کودکانی که از کلاس قرآن از مسجد جامع صعده برمی گشتند حمله و 30 نفر از کودکان را قطعه قطعه کردند.
وی بیان کرد: انگار که این اطفال محکوم به مرگ هستند و باید مظلومانه کشته شوند و اینگونه دنیا با دو شیوه متفاوت مدیریت می شود.
آیت الله عاملی همچنین با اشاره به طرح لایحه منطقه آزاد اردبیل در مجلس در 2 هفته آتی گفت: نقش نمایندگان استان در اخذ رای مثبت بسیار مهم است و من از آنها می خواهم با تمام توان با تک تک نمایندگان و مخصوصا نمایندگان مخالف وارد مذاکره شوند.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها در خصوص واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی گفت: این واگذاری به شرطی صحیح است که مشکل معارضین حل گردد و هرکس سندی دارد اولی به زمین است ولو سند قدیمی باشد و اگر غیراز این باشد، واگذاری شرعا درست نیست.
وی تاکید کرد که اگر مسئولین چنین نیتی دارند برای اثبات حسن نیت در اسرع وقت معارضه معارضین را حل نمایند، اراضی پایاب سد خداآفرین نیز اراضی اجدادی عشایر است و اگر بخشی از آن به غیر واگذار شود حتما باید با رضایت عشایر باشد و اگر غیر از این باشد منطقه در آینده با مشکلات مواجه خواهد شد.
6016/6130
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن