ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8465
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۰۱
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در فریدونکنار برگزار شد

نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در فریدونکنار برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مقامات کشوری و لشکری، مدیران استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و خبرنگاران چهارشنبه شب در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار برگزار شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مقامات کشوری و لشکری، مدیران استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و خبرنگاران چهارشنبه شب در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار برگزار شده است.

حضور فرماندهان دفاع مقدس، اجرای موسیقی حماسی، اجرای برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی، اجرای سن حماسی همراه با فانوس و چفیه، اهدای مهر تبرکی، حضور آیت‌الله معلمی نماینده ولی فقیه در استان، در دست داشتن تمثال مبارک شهدای مدافع حرم توسط مادران بزرگوار شهدا و ایجاد راهروی نمایشگاهی شهدای مدافع حرم از جمله نکات جالب توجه در برگزاری این یادواره بوده است.

 

*استکبارستیزی در خون مردم ایران است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در فریدونکنار با تاکید بر لزوم تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز تکنولوژی در اختیار جامعه ما بوده و جوانان ما باید از این فناوری‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار بهره ببرند.

علی فضلی با بیان اینکه شهدا که در معامله با خدا قرار گرفته‌اند رفتند تا به تکلیف الهی و اسلامی و انقلابی خود عمل کند، افزود: امیدواریم همه مسؤولان توفیق خدمتگزاری به خانواده شهدا را داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروزه میلیون‌ها کاروان راهیان نور به قدمگاه شهدای مازندران حضور پیدا می‌کنند و معتقد هستیم اروند یک نماد ملی و یادمان جهانی است.

فضلی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متکی به قرآن، عترت و حضور مردم است، بیان کرد: استکبارستیزی در خون مردم ایران است و ما هرگز هیچ ظلمی را نمی پذیریم.

وی با بیان اینکه ولایت‌پذیری مردم ایران برای اداره امور جامعه پررنگ بوده است، گفت: مردم در یک مملکت و حکومت اسلامی رکن اصلی بوده و در مقابله با آسیب‌ها و چالش ها با تعیین تکلیف خود ورود پیدا می‌کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین سردار شهید حاج حسین بصیر و همه فرماندهان و رزمندگان مازندرانی در دفاع مقدس را منشا برکت برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: در واقعه خان‌طومان نیز شاهد بودیم گروهی از بهترین فرزندان این استان برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و پشتیبانی از اسلام به شهادت رسیدند.

 

*شهدای مدافع حرم حرکت در مسیر انقلاب را ترویج می کنند

فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این یادواره اظهار کرد: خطه مبارک فریدونکنار از شهرستان‌های شهیدپرور و ولایتمدار استان است.

محمدحسین بابیی افزود: فریدونکنار علاوه بر دفاع جانانه در انقلاب و دفاع مقدس هم‌اکنون در دفاع از حریم اهل بیت نیز حاضر بوده و شهدای مدافع حرم این شهرستان، شهید محمد شالیکار و شهید علی عابدینی گواه این موضوع هستند.

بابایی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم روحیه جمهوری اسلامی در ادامه راه انقلاب را تقویت کرده و افزایش می‌دهند، تصریح کرد: برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در فریدونکنار اقدام شایسته‌ای بود که عوامل اجرایی یادواره به خوبی آن را محقق کردند و امیدواریم مورد شفاعت شهدا باشیم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، در پایان نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان تقدیر و تجلیل شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن