ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84709
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۱
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
ارائه خدمات موکب اوقاف به ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی در روز

ارائه خدمات موکب اوقاف به ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی در روز

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز‌، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل اوقاف خوزستان هر ساله به مناسبت ایام اربعین حسینی با راه‌اندازی موکب اقدام به خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) می‌کنند.وی ادامه داد: خدمات موکب اوقاف به زائران […]

ارائه خدمات موکب اوقاف به 10 هزار زائر اربعین حسینی در روز

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز‌، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل اوقاف خوزستان هر ساله به مناسبت ایام اربعین حسینی با راه‌اندازی موکب اقدام به خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) می‌کنند.
وی ادامه داد: خدمات موکب اوقاف به زائران اربعین حسینی شامل اسکان روزانه دوهزار نفر و همچنین توزیع سه وعده صبحانه، ناهار، شام برای نزدیک به ده هزار نفر در مرز چذابه است.
خاکباز گفت: خدمات موکب اوقاف در 14 روز شامل 10 روز قبل اربعین و 4 روز بعد از اربعین به زائران ارائه می‌شود. امسال استان‌های اصفهان و یزد معین استان خوزستان در خدمت‌رسانی به زوار حسینی هستند که هزینه‌های این خدمات از محل موقوفات با نیت اهل‌بیت و امام حسین(ع) تأمین خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن