ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85072
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای غواص گمنام محور وحدت در خمینی شهر هستند

شهدای غواص گمنام محور وحدت در خمینی شهر هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ ستاد برگزاری دعای عرفه خمینی شهر روز گذشته با حضور فعالان و مسئولان ادارات شهرستان تشکیل و هماهنگی های لازم برای خدمت رسانی به مردم انجام شد. فرماندار شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ ستاد برگزاری دعای عرفه خمینی شهر روز گذشته با حضور فعالان و مسئولان ادارات شهرستان تشکیل و هماهنگی های لازم برای خدمت رسانی به مردم انجام شد.

فرماندار شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که روز عرفه با ایام سومین سالگرد خاکسپاری شهدای غواص گمنام در پارک پیروزی مصادف شده، گفت: شهداء اساس و بنیاد نظام هستند و برکاتی از جمله انسجام و وحدت در جامعه دارند.

وی با بیان این که خاکسپاری شهدای گمنام غواص از درخواست های شهروندان بود که در پارک پیروزی خاکسپاری شدند و تا کنون با محوریت این شهدا برنامه هایی برگزار شده، افزود: زمانی که ما می خواهیم چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم نباید منوط به دهه فجر شود و باید از اکنون برنامه هایی را با شکوه بیشتر برگزار کنیم و برای مردم این چهلمین سال را نقش آفرینی کنیم؛ باید به گذشته برگردیم و وضعیت قبل از انقلاب را با اکنون مقایسه کنیم.

محمود مسلم زاده اظهار کرد: برای نشان دادن چهل سالگی انقلاب اسلامی نباید سمبل سازی و ظاهر سازی برای مردم داشته باشیم و باید واقعیت ها را بیان کنیم، کشورهایی هستند که برای ایران دندان تیز کرده و دنبالند در ایران منافع خود را ببرند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه هایی که با محوریت شهداء و در جوار قبور شهداء برگزار می شود عنایات ویژه ای دارند؛ البته دارای حساسیت بالا که باید با کمترین اشکال برگزار شوند و باید از چند دسته بودن و توجه به حواشی به سمت اجرای بهتر برنامه ها قدم برداریم.

رئیس هیئت امنای یادمان شهدای گمنام خمینی شهر با اشاره به این که مردم این شهرستان در امور خیر سرآمد هستند و باید کمک های مردم جهت دهی شود، ادامه داد: باید بهترین برنامه ریزی ها را برای اجرای مراسمات ملّی مذهبی در شهرستان داشته باشیم و در قالب تقویم مراسمات پیش بینی هایی در شهرستان و بویژه یادمان شهدای گمنام برنامه ریزی شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید در اجرای برنامه ها وحدت به وجود آید و بین گروه های مختلف هم افزایی و هم دلی باشد تا بهترین برنامه ها برگزار شود، تصریح کرد: باید امید دادن به مردم در شرایط فعلی به وجود بیاید و این اختلافات بین گروه ها و خط کش گذاشتن بر روی افراد در جامعه و در شرایط فعلی صحیح نیست که نسل جوان این رفتارها را در جامعه نگاه می کند.

مسلم زاده با ابراز این که با تشکیل ستاد می توان برنامه ریزی و تقسیم بندی هایی را انجام داد تا بهترین برنامه برگزار شود، اضافه کرد: باید شهرستان خمینی شهر با پتانسیل بالایی که در مراسمات دارد و به نام حسینیه ایران شهرت دارد بر روی آنتن صدا و سیما باشد که نیاز به پیگیری و تعامل با مسئولان صدا و سیمای مرکز اصفهان است.

وی در پایان ابراز کرد: برای ماه محرم اقداماتی انجام شده و برنامه هایی پیش بینی شده تا در مباحث فرهنگی و اجتماعی و اغنایی در شهرستان فعالیت هایی شود، کارگروه هایی شکل گرفته تا ساماندهی برنامه های محرم انجام شود، ندای محرم امسال باید با جمعیت با شکوه به بهترین شکل برگزار و با پوشش رسانه ای حسینیه ایران به مردم نقاط مختلف کشور نشان داده شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن