ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85086
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل، طرف‌های یمنی را به گفتگو در ژنو دعوت کرد

سازمان ملل، طرف‌های یمنی را به گفتگو در ژنو دعوت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، سازمان ملل متحد از دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله دعوت کرد تا برای گفتگو‌های صلح به ژنو بروند. این خبر روز جمعه از سوی الساندرا ولووچی، سخنگوی سازمان ملل، در جریان یک نشست خبری در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، سازمان ملل متحد از دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله دعوت کرد تا برای گفتگو‌های صلح به ژنو بروند.

این خبر روز جمعه از سوی الساندرا ولووچی، سخنگوی سازمان ملل، در جریان یک نشست خبری در ژنو اعلام شد. او گفت: «من تایید می‌کنم که دفتر فرستادۀ ویژه سازمان ملل این دعوتنامه‌ها را برای دولت (مستعفی) یمن و همچنین برای انصارالله فرستاده است.»

قرار است این گفتگو‌ها ۶ سپتامبر برگزار شود.

تصمیم برای برگزاری این نشست، در پی تلاش‌های مارتین گریفیت، فرستادۀ ویژه سازمان ملل در امور یمن، با هدف پایان دادن به جنگ سه ساله در این کشور اتخاذ شده است.

در جریان تجاوز ائتلاف سعودی به یمن بیش از ۱۰ هزار نفر در این کشور کشته شده‌اند و قطحی و شیوع بیماری‌های فراگیر نیز این کشور را دچار یکی از بدترین بحران‌های انسانی در جهان کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن