ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85093
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن| هلاکت 3 نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنی/ دفع حملات متجاوزان به مناطق مختلف

یمن| هلاکت 3 نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنی/ دفع حملات متجاوزان به مناطق مختلف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد که 3 نظامی این کشور در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مرزهای جنوبی کشته شده‌اند. دفع حملات متجاوزان به ساحل غربی، جیزان و تعز یک منبع نظامی به المسیره گفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد که 3 نظامی این کشور در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مرزهای جنوبی کشته شده‌اند.

دفع حملات متجاوزان به ساحل غربی، جیزان و تعز

یک منبع نظامی به المسیره گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز جمعه حمله گسترده متجاوزان و مزدوران برای پیشروی در غرب التحیتا در جبهه ساحل غربی را دفع کردند.

وی از کشته و زخمی شدن شماری از متجاوزان و انهدام 3 خودروی آن‌ها در جریان عملیات دفاعی نیروهای یمنی خبر داد.

از سوی دیگر مراکز تجمع و دژهای متجاوزان و مزدوران در منطقه "حیس" در ساحل غربی هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

نیروهای یمنی همچنین حملات مزدوران ارتش سعودی برای پیشروی در شرق جبل الدود در جیزان و منطقه "مقبنه" در غرب تعز را دفع کردند.

گفتنی است که نیروهای یمنی روز پنج‌شنبه تعدادی از مناطق در جنوب منطقه "الجبلیه" در ساحل غربی را پاکسازی کرده و به متجاوزان خسارات سنگینی وارد ساختند.

یگان مهندسی ارتش یمن دو خودروی نظامی حامل مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه مرزی میدی را به وسیله دو بمب منفجر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن