ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 85110
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۴:۳۸
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهید حججی و مدافعان حرم در مهریز برگزار شد

یادواره شهید حججی و مدافعان حرم در مهریز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این یادواره مدرس حوزه علمیه قم گفت: شهید حججی از جوانان برومند ایران اسلامی است که برای دفاع از حریم امامت و ولایت در مبارزه با داعشی های تکفیری مظلومانه به شهاد رسید و الگوی بی نظیری برای مردم و جوانان شد.حجت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این یادواره مدرس حوزه علمیه قم گفت: شهید حججی از جوانان برومند ایران اسلامی است که برای دفاع از حریم امامت و ولایت در مبارزه با داعشی های تکفیری مظلومانه به شهاد رسید و الگوی بی نظیری برای مردم و جوانان شد.
حجت الاسلام حسین باقری ادامه داد: ترویج فرهنگ شهادت و فداکاری در راه دین و ارزش های انقلابی به الگو نیاز دارد و برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن خاطره شهیدانی همانند حججی ها بسیار مناسب و ضروری است .
به گفته این کارشناس مذهبی ، شهدای انقلاب اسلامی با پیروی از حضرت امام حسین (ع) و لبیک به ولایت فقیه از هدف های والای انقلاب جانانه دفاع کردند.
باقری به تهدید نرم دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: برای خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا باید فرهنک شهادت در جامعه گسترش یابد.
در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی ، حماسی و مذهبی اجرا شد.
شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان و عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که در مرداد 1396 در عملیاتی در گذرگاه مرزی الولید –منطقه مرزی بین سوریه و عراق– توسط نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از 2روز به‌ دست آنها به شهادت رسید.
مردم مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن