ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8516
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
اهدای مدال قهرمانی ووشو مسابقات آسیا به خانواده شهدای مدافع حرم+تصاویر

اهدای مدال قهرمانی ووشو مسابقات آسیا به خانواده شهدای مدافع حرم+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، ورزشکاران ایرانی همیشه نام آور و مدال آور بودند و رقابت های جوانمردانه این جوانمردان در تمام عرصه های بین المللی زبان زد همگان بوده و این افتخار اخلاقی را هم با افتخارات ورزشی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، ورزشکاران ایرانی همیشه نام آور و مدال آور بودند و رقابت های جوانمردانه این جوانمردان در تمام عرصه های بین المللی زبان زد همگان بوده و این افتخار اخلاقی را هم با افتخارات ورزشی خود به کشورمان می آوردند. مرتضی عظیمی و محسن احمدی دو تن از ووشوکاران با اخلاق و قهرمانی هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا خوش درخشیدند. این قهرمانان، به همین بهانه به دیدار قهرمانانی بزرگ تر و نام آور از خود رفتند تا لابلای مدال و تاج و گل گم نشوند. مرتضی و محسن به دیدار شهدا رفتند و جمله ابتدایی خبر میدان نیوز را به زیبایی ترسیم کردند.

گلستان شهدای اصفهان میزبان ووشوکاران قهرمان ایران اسلامی

صبح امروز گلستان شهدای اصفهان میزبان ووشوکاران قهرمان ایران اسلامی در مسابقات قهرمانی آسیا بود.

این قهرمانان هم میهمان صاحب خانه های گلستان شهدا و هم خانواده های آنان بودند. خانواده های شهدای مدافع حرم به رسم استقبال و قدردانی از این انتخاب شایسته قهرمانان، به استقبال آنان رفتند و در کنار رضا امینی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان؛ حسین زیبایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان؛ وحید رجبی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان؛ رسول جزینی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان؛ حمید محمدی، معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری اصفهان؛ مهدی اسدی، رئیس هیئت روستایی و عشایری استان اصفهان؛ محسن روناسی، رئیس هیئت ووشو استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولین ورزشی استان و شهرستان مراسم استقبال با شکوهی را برگزار کردند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان ضمن خوش آمد گویی به قهرمانان ووشوکار گفت: ما آسایش و آرامش و امنیت را موهون خون تک تک این شهدا هستیم و قهرمانان ووشو کار این را به خوبی به منصه ظهور گذاشتند.

تجلیل ورزشکاران از شهدای مدافع حرم نشان از پهلوانی ورزشکاران

وحید رجبی ادامه داد: این دو ووشوکار به جوانان جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که موفقیت خود در عرصه های جهانی را مدیون این ۱۳ هزار شهیدی هستند که در این کمان مقدس آرام گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل ورزشکاران از شهدای مدافع حرم نشان از پهلوانی این ورزشکاران دارد.

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدال آور مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: قهرمانان واقعی شهدا هستند و در کنار این عظمت و کار بزرگ شهدا، ما کاری نکردیم و این افتخارات را مدیون این عزیزان هستیم.

مرتضی ادامه داد: من موفق شدم مدال سنگین وزن ووشو آسیا را بعد از ۱۶ سال دوباره به کشورمان برگردانم.

این قهرمان تصریح کرد: کشورهای آسیایی قدرت های ووشوی دنیا هستند و در کنار این موضوع، این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود. و همچنین حدود ۲۹ کشور در مسابقات ووشو قهرمانی آسیا شرکت کرده بودند که توانستیم مقام خوبی را کسب کنیم.

عظیمی خاطرنشان کرد: ۱۵ آبان ماه به مسابقات کاپ جهانی چین اعزام می شویم و از ۲۰ روز دیگر اردوهای ما شروع می‌شود.

در ادامه مراسم و با حضور بر سر مزار شهدای مدافع حرم و قرائت فاتحه، این ۲ ورزشکار مدال های خود را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم کردند. لوح سپاسی نیز از سوی ورزشکاران به خانواده های شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان و شهید مسلم خیزاب تقدیم شد.

همچنین لوح سپاس و تقدیری نیز از سوی سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و لوح سپاس دیگری از سوی مسئول سبک شائولین‌ چوان ووشوی استان اصفهان به ۲ قهرمان مدال آور وشوی اصفهان اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن