ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85259
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
عراق|بیانیه جمعی از رهبران النصر درباره تشکیل بزرگترین فراکسیون پارلمانی

عراق|بیانیه جمعی از رهبران النصر درباره تشکیل بزرگترین فراکسیون پارلمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین،  شماری از رهبران ائتلاف "النصر"  از جمله فالق الفیاض که در محافل سیاسی عراق از وی به عنوان یکی از گزینه‌‌های مطرح برای تصدی نخست وزیری عراق یاد می‌شود،‌ در این بیانیه خاطر نشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین،  شماری از رهبران ائتلاف "النصر"  از جمله فالق الفیاض که در محافل سیاسی عراق از وی به عنوان یکی از گزینه‌‌های مطرح برای تصدی نخست وزیری عراق یاد می‌شود،‌ در این بیانیه خاطر نشان کردند: ایمان داریم که فراکسیون ملی حامی دولت، نماینده تمام گروه های سیاسی ملی است و هیچ طرفی از آن نباید مستثنی نشود.

در ادامه این بیانیه آمده است، با تاکید بر حضور بیشترین تعداد از گروه‌های سیاسی در فراکسیون اکثریت که مسئول انتخاب نامزد نخست‌وزیری است و بدون به حاشیه راندن هیچ طرف خاصی اعلام می کنیم به اخبار مربوط به هم پیمانی النصر با برخی  فراکسیون های سیاسی محترم تعهدی نداریم و این با آنچه قبلا برآن تاکید کردیم، در تضاد است.

خاطر نشان می‌شود اخیرا یک منبع سیاسی در عراق از خروج 28 نماینده از ائتلاف النصر به ریاست حیدر العبادی نخست وزیر این کشور خبر داد و گفت که فالح الفیاض رئیس هیئت الحشد الشعبی در صدر این نمایندگان است.

به گفته این منبع،‌ نمایندگان خارج شده از فراکسیون های حزب اسلامی و حزب فضلیت و نیز فراکسیون عطاء هستند که ریاست آن را فالح الفیاض برعهده دارد. برخی دیگر از نامزدهای پیروز ائتلاف النصر نیز به طور فردی ازن این ائتلاف بیرون آمدند.

این منبع افزود: اختلافات درون ائتلاف النصر بین العبادی و الفیاض بعد از طرح نام الفیاض به عنوان نامزد تصدی پست نخست وزیری آینده افزایش یافته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن