ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 85762
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۲۹
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
تمثال شهید حججی در ایلام رونمایی شد

تمثال شهید حججی در ایلام رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه ایرنا، در این آیین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بخشدار مرکزی ایلام، معاون فرماندار و شمار دیگری از مسئولان محلی حضور داشتند.مدیرکل بهزیستی ایلام در این آیین گفت: این اثر هنری بی نظیر از نوع کاشی شکسته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه ایرنا، در این آیین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بخشدار مرکزی ایلام، معاون فرماندار و شمار دیگری از مسئولان محلی حضور داشتند.
مدیرکل بهزیستی ایلام در این آیین گفت: این اثر هنری بی نظیر از نوع کاشی شکسته کار گروهی جمعی از توانخواهان این مرکز است که در مدت چهار ماه خلق شده است.
زهرا همتی اضافه کرد: پیش از این نیز توانخواهان این مرکز تصویر هنری از شهید فیاض بخش موسس و اولین رییس سازمان بهزیستی را خلق کردند که همزمان با هفته بهزیستی در تیرماه رونمایی شد.
همچنین همزمان با گرامیداشت هفته دولت پانزدهمین کلینیک مددکاری اجتماعی استان با عنوان رویش با حضور بخشدار، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در چوار افتتاح شد.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام در این خصوص توضیح داد: این کلینیک با ظرفیت 300 پرونده برای بازتوانی مددجویان زیر پوشش فعالیت می کنند.
شاپور کردی تاکید کرد: بازتوانی این مددجویان از طریق ارایه آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات به مددجویان انجام می شود.
دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7171/6119
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن