ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8599
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید احمد غلامی در شهرری تشییع شد

پیکر مطهر شهید احمد غلامی در شهرری تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این مراسم باشکوه که با حضور پرشور مردم شهرری همراه بود روز سه شنبه از سه راه ورامین آغاز شد و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به منظور طواف پیکر این شهید سعید بر گرد مضجع شریف حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه یافت.پیکر شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این مراسم باشکوه که با حضور پرشور مردم شهرری همراه بود روز سه شنبه از سه راه ورامین آغاز شد و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به منظور طواف پیکر این شهید سعید بر گرد مضجع شریف حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه یافت.
پیکر شهید غلامی پس از طواف برای خاکسپاری به قطعه 29 بهشت زهرا(س) منتقل شد تا در جوار مزار همرزمان شهیدش صیاد شیرازی و داود کریمی آرام گیرد.
در این مراسم معنوی جمعی از مسئولان از جمله سردار علی فضلی جانشین رئیس بسیج مستضعفین کشور، سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری حضور داشتند.
مراسم وداع با این شهید نیز شب گذشته(22 شهریور) پس از نماز مغرب و عشا در حسینیه فاطمه الزهرا(س) پادگان حضرت ولی عصر(عج) واقع در میدان سپاه برگزار شد.
مراسم ختم آن شهید بزرگوار نیز پنجشنبه 25 شهریور از ساعت 15 تا 17 در مسجد جامع ارشاد واقع در میدان نماز شهرری برگزار می شود.
سردار شهید احمد غلامی از مؤسسان لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس و از مستشاران زبده نظامی که برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به سوریه رفته بود، در روز 9 شهریور ماه 95 بر اثر اصابت ترکش به سرش به کما رفت و بعد از گذشت 11 روز کما به جمع شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) پیوست.
6139

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن