ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8601
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم در مقابل توطئه دشمنان ایستاده‌اند/ایستادگی در برابر تکفیری ها، جریانی زنده و پویاست

مدافعان حرم در مقابل توطئه دشمنان ایستاده‌اند/ایستادگی در برابر تکفیری ها، جریانی زنده و پویاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت ، آئین «آبروی کوچه ها، افتخار محله» به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم محمدحسین حمزه و محمد طحان با حضور خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در مجتمع میلاد نورسمنان برگزار شد. ایستادگی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت ، آئین «آبروی کوچه ها، افتخار محله» به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم محمدحسین حمزه و محمد طحان با حضور خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در مجتمع میلاد نورسمنان برگزار شد.

ایستادگی در برابر تکفیری ها، جریانی زنده و پویاست

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب مسئول قرارگاه عمار در این آیین با اشاره به اینکه مدافعان حرم در مقابل توطئه دشمنان ایستاده‌اند، گفت: ایستادگی در برابر تکفیری ها در سوریه، جریانی زنده و پویا است.

وی با اشاره به بیانات رهبری درخصوص اینکه "اگر شهدای مدافع حرم نبودند، اکنون باید در کرمانشاه و همدان با تکفیری ها می جنگیدیم" افزود: مدافعان حرم در سوریه کار بزرگی را انجام می دهند و در مقابل هجوم تکفیری ها ایستادگی می کنند.

استکبار جهانی به دنبال حذف روحیه انقلابی گری از ملت ایران است

طائب با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال حذف روحیه انقلابی گری از ملت ایران است، اظهار کرد: ایجاد گروه های تکفیری آخرین حربه دشمنان است که بتواند با آن به ایران راه پیدا کنند.

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به اینکه ظهور امام زمان علیه السلام در کنار کعبه، منوط به امن شدن آن سرزمین است، گفت: امنیت آنجا وابسته به از پای افتادن عامل ناامنی یعنی آمریکا خبیث است.

وی با با بیان اینکه برای از پای انداختن شتر فتنه آمریکا، باید او را نحر کرد، تصریح کرد:  رگ نحر آمریکا، اسراییل است که باید ایتدا صهیونیسم نابود شود.

مسئول قرارگاه عمار همچنین تاکید کرد: اسراییل در حال نابودی است و باید از صفحه روزگار محو شود.

طائب  همچنین تصریخ کرد: مدافعان حرم رفته اند تا با مقاومت و ایستادگی خود و با زدن اسراییل، آمریکا  را نحر کنند.

کوفه دوران امروز، محل ظهور امام عصر(عج) در مکه است

مسئول قرارگاه عمار با بیان اینکه کوفه دوران امروز، محل ظهور امام عصر(عج) در مکه است، گفت: مدافعان حرم مدافعان شخص امام عصر(عج) هستند که با دفاع از حرمین زمینه ظهور صاحب الزمان فراهم می شود.

در پایان آئین «آبروی کوچه ها، افتخار محله» از خانواده های شهدای مدافع حرم شهید عباس دانشگر، محمدحسین حمزه و محمد طحان تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن