ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86134
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۵:۴۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدارها درباره موج سوم وبا در یمن

هشدارها درباره موج سوم وبا در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت بهداشت یمن از افزایش شمار قربانیان وبا به 73 نفر طی دو ماه اخیر خبر داده است. هم‌زمان، سازمان ملل متحد نیز درباره احتمال وقوع موج جدیدی از وبا هشدار داده است. «استیفان دوگاریک» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت بهداشت یمن از افزایش شمار قربانیان وبا به 73 نفر طی دو ماه اخیر خبر داده است. هم‌زمان، سازمان ملل متحد نیز درباره احتمال وقوع موج جدیدی از وبا هشدار داده است.

«استیفان دوگاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، روز گذشته به خبرنگاران گفت که این سازمان حدود 120 هزار مورد مشکوک به بیماری وبا را در یمن طی بازه زمانی ماه ژانویه تا ماه آگوست ثبت کرده است.

این نهاد بینالمللی خاطرنشان کرد که افزایش میانگین موارد مشکوک به وبا طی هفته‌های اخیر نگرانی‌ها درباره شیوع موج سوم از این بیماری را موجب شده است به‌ویژه این‌که انتظار می‌رود بارش در کشور به زودی افزایش یابد.

دوگاریک افزود، شمار موارد مشکوک به بیماری وبا از آوریل 2017، از یک میلیون و 100 نفر فراتر رفته است و وبای کولیرا به جان باختن بیش از 2 هزار یمنی طی این دوره زمانی منجر شده است.

نهادهای بشردوستانه در یمن بیش از 400 هزار نفر را در مناطق مختلف یمن از جمله در استان‌های الحدیده و اب، واکسینه کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن