ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8634
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
  • 398 بازدید
  • ارسال توسط :
وجود مدافعان حرم نعمتی برای امنیت

وجود مدافعان حرم نعمتی برای امنیت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امان الله نریمانی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه افزود: مردم ایران باید همواره دعاگوی رزمندگانی باشند که از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند. نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیران و کارکنان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امان الله نریمانی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه افزود: مردم ایران باید همواره دعاگوی رزمندگانی باشند که از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیران و کارکنان دولت وظیفه دارند با روحیه‌ای شاد و رویی گشاده مردم را پذیرا باشند و در راستای رفع گرفتاریهای آنان گام بردارند.

نریمانی در ادامه خاطرنشان کرد: باید دید و نگاه‌مان را به مقوله مدافعان حرم شفاف کنیم و بدانیم که آنها چه نعماتی برای امنیت این آب و خاک هستند.

وی تاکید کرد: هر مدیر و کارمند اداره ای باید در حد توان خود برای رفع مشکلات مردم قدم بردارد و اگر ما این مطلب را در نظر داشته باشیم دیگر توقعات بی جا نداریم.

نماینده مردم کرمانشاه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در منطقه ای پر تنش قرار گرفته و امروزه در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته است، گفت: باید از خداوند سبحان برای طول عمر پر برکت مقام معظم رهبری دعا کنیم، چراکه وضعیت جهان امروز طوری است که یک انسان با تدبیر و قوی را برای مدیریت کشور می‌طلبد که ما بحمداله در کشورمان مقام معظم رهبری را داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن