ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86498
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۰۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
بانوی ورزشکارخرم‌دره‌ای مدال خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد

بانوی ورزشکارخرم‌دره‌ای مدال خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، از زنجان، فرشته قربانی ظهر امروز، 13 شهریورماه در مراسم تجلیل از ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: حمایت مردم و مسئولین از ورزشکاران موجب دلگرمی آنان برای ادامه مسیر می‌شود.وی در ادامه با تقدیر از حمایت‌های مردم و مسئولان خرم‌دره‌ای، […]

بانوی ورزشکارخرم‌دره‌ای مدال خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، از زنجان، فرشته قربانی ظهر امروز، 13 شهریورماه در مراسم تجلیل از ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: حمایت مردم و مسئولین از ورزشکاران موجب دلگرمی آنان برای ادامه مسیر می‌شود.
وی در ادامه با تقدیر از حمایت‌های مردم و مسئولان خرم‌دره‌ای، عنوان کرد: هر وقت که می‌خواستم زه کمان را بکشم و تیر را رها کنم نیروی ۸۰ هزار نفری مردم خرم‌دره در کشیدن کمان همراه من بود.
قربانی با تقدیم مدال خود به شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: اگر شجاعت و رشادت شهدای مدافع حرم نبود اکنون دشمنان در کشور ما مستولی شده بودند و ورزشکاران نمی‌توانستند با آرامش خاطر این مدال ها را کسب کنند.
در ادامه این مراسم نیز حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره با اشاره به حضور خانواده های شهدا در مراسم تجلیل از ورزشکاران، اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های اصلی نظام اسلامی و گنجینه معنوی ملت ایران هستند.
وی با تأکید بر اینکه شهدا قهرمانان اصلی و پهلوانان بی‌ادعای این مرز و بوم هستند، تصریح کرد: این بزرگ‌مردان و زنان با جانفشانی و ایثارگری خود بالاترین مدال‌ها و بهترین آنها را بر گردن خود و خانواده‌ یشان آویختند.
این مسئول آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانسته و اظهار کرد: در برهه کنونی نیز شهدای مدافع حرم با از خودگذشتگی و نثار خونشان نگذاشتند جنگ به داخل مرزهای کشور نفوذ کند و امنیت در کشور حاکم باشد.
وی با تأکید بر اینکه وقتی پرچم کشور اسلامی ایران در میان دیدگان جهان به اهتزاز در می‌آید موجب غرور و شادی تمام ملت ایران می‌شود، عنوان کرد: این لحظه شیرین‌ترین لحظه برای قهرمانان ملی پوش است. انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن