ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86721
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۱۷
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
پنجمین روز تظاهرات معترضان یمنی‌ برای خروج دولت منصور هادی از عدن

پنجمین روز تظاهرات معترضان یمنی‌ برای خروج دولت منصور هادی از عدن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه رای الیوم، تظاهرکنندگان در عدن همچنین خواستار رفتن دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن شدند. معترضان یمنی که چند روزی است در اعتراض به اوضاع اقتصادی و معیشتی به خیابان آمده‌اند، با پرتاب سنگ و آتش زدن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه رای الیوم، تظاهرکنندگان در عدن همچنین خواستار رفتن دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن شدند.

معترضان یمنی که چند روزی است در اعتراض به اوضاع اقتصادی و معیشتی به خیابان آمده‌اند، با پرتاب سنگ و آتش زدن لاستیک خیابان‌های عدن را مسدود کردند.

تظاهرکنندگان در عدن همچنین با حمل پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها نوشته شده بود”دولت فاسد برو”، شعار ” از امروز دیگر دولت شرعی و قانونی وجود نخواهد داشت” (اشاره به دولت مستعفی یمن) را سر دادند.

در شهرهای لحج، ابین و حضرموت در جنوب یمن نیز به خاطر کاهش ارزش ارز تظاهرات گسترده‌ و مشابهی برگزار شد.

این تظاهرات به دنبال افزایش قیمت مواد غذایی و سوخت و کاهش شدید نرخ برابری پول ملی یمن در مقابل ارزهای خارجی صورت گرفته است و تظاهرکنندگان دولت مستعفی یمن را مسؤول وخامت اوضاع امنیتی و اقتصادی دانسته و خواهان برکناری وی و توقف حملات ائتلاف متجاوز عربی هستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن