ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86765
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۵:۵۹
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
اعتراض عمان به کارشکنی سعودی‌ها در مذاکرات صلح ژنو درباره یمن

اعتراض عمان به کارشکنی سعودی‌ها در مذاکرات صلح ژنو درباره یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، منابع دیپلماتیک در فرانسه از اعتراض دولت پادشاهی عمان به کارشکنی سعودی‌ها بر سر راه مذاکرات صلح یمن خبر دادند. به گفته این منابع‏ قرار بود با درخواست سازمان ملل، یک فروند هواپیمای عمانی اعضای گروه‌های سیاسی و ملی یمن را به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، منابع دیپلماتیک در فرانسه از اعتراض دولت پادشاهی عمان به کارشکنی سعودی‌ها بر سر راه مذاکرات صلح یمن خبر دادند. به گفته این منابع‏ قرار بود با درخواست سازمان ملل، یک فروند هواپیمای عمانی اعضای گروه‌های سیاسی و ملی یمن را به مذاکرات یمنی ـ یمنی در ژنو منتقل کند که با کارشکنی سعودی‌ها مواجه شد.

شنیده‌ها حاکی است ائتلاف سعودی ـ اماراتی قصد داشت هواپیمایی که گروه‌های یمنی را به مذاکرات صلح در ژنو منتقل می‌کند، بازرسی کند که پادشاهی عمان این اقدام را نقض حاکمیت ملی خود اعلام و تأکید کرد مسقط از ابتدای جنگ، فاصله خود را با همه طرف‌های درگیر حفظ کرده است.

گفتگو‌های یمنی ـ یمنی قرار بود با ابتکار سازمان ملل از روز پنج شنبه در ژنو برگزار شود، اما به علت کارشکنی سعودی‌ها، هیئت ملی یمن نتوانست از این کشور خارج شود.

قرار است روز شنبه نشست خبری گریفیتس درباره گفتگو‌های صلح یمنی ساعت ۱۰ صبح در مقر سازمان ملل متحد برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن