ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8683
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم مانع رسیدن داعش به ایران شدند

مدافعان حرم مانع رسیدن داعش به ایران شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، علی جنتی در یادواره کشوری شهدای مدافع حرم که عصر پنجشنبه ۲۵ شهریور در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد٬ تصریح کرد: اگر اسلام امروز زنده است و ما شاهد وجود یک و نیم میلیارد مسلمان هستیم، این مرهون فداکاری شهدا و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، علی جنتی در یادواره کشوری شهدای مدافع حرم که عصر پنجشنبه ۲۵ شهریور در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد٬ تصریح کرد: اگر اسلام امروز زنده است و ما شاهد وجود یک و نیم میلیارد مسلمان هستیم، این مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران از صدر اسلام تاکنون است.

وی افزود: پیروزی انقلاب نیز مرهون ایثارگری شهدایی است که در دوران قبل از انقلاب شکنجه‌های سختی را تحمل کردند. دوران دفاع مقدس نیز از تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگران به دست آمده و دشمنانی که در اندیشه شکست انقلاب و اشغال سرزمین ایران بودند مشاهده کردند که نه تنها انقلاب شکست نخورد بلکه چنان تقویت شد که همچون درختی تنومند، با هیچ تندبادی تکان نمی خورد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در ادامه این شهادت‌ها٬ شهدای مدافع حرم حماسه آفریدند. اگر ایثارگری شهدا نبود داعش و القاعده تا مرز ایران آمده بودند، همانطور که به ۴۰ کیلومتری ایران رسیده بودند. اگر ایستادگی و پایمردی این مردان ایثارگران در عراق و صبر خانواده‌های آنان نبود امنیت کشور ما تهدید می‌شد و اماکن متبرکه شیعیان نیز در عراق بر جای نمانده بود.

وی تأکید کرد: امنیت کشور و حفظ اماکن متبرکه شیعیان در منطقه مرهون ایثار مدافعان حرم است. ملتی که با ایمان به خدا، ایثار و تحمل خانواده‌های رزمندگان ایستاده است شکست نمی‌خورد و اطمینان داریم در آینده نه چندان دور شام و عراق و منطقه از لوث وجود مزدوران استکبار پاک می‌شود؛ چنانکه اثری از آنان باقی نماند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن