ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8688
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
رقابت‌های جودوی مازندران با حضور 14 تیم آغاز به‌کار کرد

رقابت‌های جودوی مازندران با حضور 14 تیم آغاز به‌کار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، رقابت‌های استانی جودوی مازندران گرامیداشت شهدای مدافع حرم و انتخابی بزرگ‌سالان استان در سالن چندمنظوره دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر با حضور 14 تیم آغاز شد. سرپرست هیأت جودو قائم‌شهر در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با فارس، اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، رقابت‌های استانی جودوی مازندران گرامیداشت شهدای مدافع حرم و انتخابی بزرگ‌سالان استان در سالن چندمنظوره دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر با حضور 14 تیم آغاز شد.

سرپرست هیأت جودو قائم‌شهر در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 14 تیم از شهرهای گلوگاه، بهشهر، ساری، نکا، بابل، آمل، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، رامسر و دو تیم از قائم‌شهر به‌عنوان میزبان مسابقات برگزار می‌شود.

 

 

محسن گرجی افزود: این دوره از مسابقات گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم مازندران با محوریت نخستین شهید مدافع حرم قائم‌شهر شهید محمد بلباسی در سطح مناسبی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه و توزیع مدال خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم به همراه آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند، تصریح کرد: 120 جودوکار در این رقابت‌ها به روی تاتامی می‌روند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن