ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8693
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
  • 335 بازدید
  • ارسال توسط :

تکریم خانواده شهدا رسالت همه آحاد جامعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمدعلی نجفی در نشست صمیمی با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: دهه امامت و ولایت عید اخلاص و عمل است. استاندار گیلان با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمدعلی نجفی در نشست صمیمی با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: دهه امامت و ولایت عید اخلاص و عمل است.

استاندار گیلان با بیان اینکه هشت نفر از بخشداران، معاونین فرماندار و فرمانداران از فرزندان شهدا انتخاب شده‌اند خاطرنشان کرد: این عزیزان در هر مسئولیتی که منصوب شدند بسیار موفق ظاهر شدند و خوش درخشیدند.

او به اعلام آمادگی جوانان گیلانی برای حضور داوطلبانه در دفاع از حرمین اشاره و خاطرنشان کرد: در سومین روز پس از ورود یکی از شهدای مدافع حرم به استان قریب به هزار نفر در مدت ۲۴ ساعت برای دفاع از حرمین اعلام آمادگی کردند.

نجفی بر لزوم توجه ویژه به پدران و مادران شهدا و مسکن آن‌ها تأکید و تصریح کرد: علی‌رغم محدودیت اعتبارات، اقداماتی در بخش توانبخشی پدران و مادران شهدا که اغلب دچار کهولت سن هستند انجام پذیرفته که نیازمند کمک‌های ملی در این خصوص هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه از تمامی فرصت‌ها برای ایجاد اشتغال برای خانواده های شهدا براساس تاکید رییس جمهور بهره لازم را می بریم افزود: با تشکیل یک ستاد از طریق مراکز تولیدی در تلاشیم تا بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن