ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86938
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :

خادمیِ یک شهید مدافع حرم در کفشداری حرم حضرت رقیه‌(س) +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امنیت امروز در منطقه به برکت استقلالی است که شهدای مدافع حرم برای کشورمان به ارمغان آوردند؛ شهدایی که  با بصیرت خود دشمن را شناخته و در برابر آن با ولایت‌مداری و تبعیت از […]

خادمیِ یک شهید مدافع حرم در کفشداری حرم حضرت رقیه‌(س) +فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امنیت امروز در منطقه به برکت استقلالی است که شهدای مدافع حرم برای کشورمان به ارمغان آوردند؛ شهدایی که  با بصیرت خود دشمن را شناخته و در برابر آن با ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت ایستادند و همه تهدیدات دشمن را نقش برآب کردند. شهدای مدافع حرم که شاگردان ممتاز مکتب امام حسین(ع) هستند و با بصیرتی تمام، دین خدا و نایب امام عصر(عج) را یاری کردند، با شهادت خود در غربت و در  اوج مظلومیت این شاخصه مهم را معنا کردند.

شهید مدافع حرم “نوید صفری” از جمله شهیدانی است که علاوه بر مبارزه و دفاع، در داخل حرم حضرت رقیه سلام الله علیها به خدمت‌رسانی زائران می‌پرداخت. این رزمنده شهید در نبرد با داعش در عملیات آزادسازی بوکمال سرش از پیکرش جدا شد و به جمع یاران شهیدش پیوست.

ویدئویی از این شهید رزمنده در فضای مجازی منتشر گردیده که در بخش کفشداری حرم در حال خادمی کردن است؛ در ادامه می‌توانید این فیلم را همراه با صوت شهید مشاهده کنید:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن