ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87253
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۲۲
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
جان بولتون: به حمایت از ائتلاف سعودی ادامه می‌دهیم

جان بولتون: به حمایت از ائتلاف سعودی ادامه می‌دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه‌ای پنجشنبه بر حمایت خود از ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی در جنگ یمن تأکید کرد. بیانیه بولتون یک روز بعد از اعلانیه‌ای صادر شده که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره اقدامات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه‌ای پنجشنبه بر حمایت خود از ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی در جنگ یمن تأکید کرد.

بیانیه بولتون یک روز بعد از اعلانیه‌ای صادر شده که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره اقدامات ائتلاف سعودی در جنگ یمن به کنگره آمریکا ارسال کرده بود.

پامپئو در آن اعلانیه انتقادات شدید نهادهای حقوق بشری از جنایت‌های جنگی عربستان را نادیده گرفته و ادعا کرده بود عربستان و امارات گام‌های لازم برای جلوگیری از آسیب‌رسانی به غیرنظامیان را برداشته‌اند. 

جان بولتون در بیانیه خود از اعلانیه پامپئو به کنگره حمایت کرده و نوشته است: اینجانب از گواهی وزیر خارجه، پامپئو به کنگره مبنی بر اینکه عربستان سعودی و امارات تمامی تلاش‌ها را برای کاستن از تلفات انسانی در جنگ یمن انجام می‌دهند، حمایت می‌کنم.

بولتون، علی‌رغم دامن زدن آمریکا به تنش‌ها در جنگ یمن ادعا کرده پایان دادن به این جنگ جزو اولویت‌های امنیتی واشنگتن است. 

او در بیانیه خود آورده است: «حمایت ما از ائتلاف سعودی اولویت‌های ما در زمینه امنیت ملی، از جمله مبارزه با تروریسم و مقابله با رفتارهای بی‌ثبات‌کننده ایران را پیش می‌برد.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن