ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87403
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
تحریف ‌های محرم از بیان رهبرانقلاب +اینفوگرافیک

تحریف ‌های محرم از بیان رهبرانقلاب +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بزرگداشت حادثه محرم موجب می شود تا بتوانیم از برکات آن در جامعه نیز استفاده کنیم؛ اما متاسفانه مدتی است که بعضی با وارد کردن اعمال افراط گرایانه به فرهنگ عزاداری، موجب رواج بدعت‎ها […]

تحریف ‌های محرم از بیان رهبرانقلاب +اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بزرگداشت حادثه محرم موجب می شود تا بتوانیم از برکات آن در جامعه نیز استفاده کنیم؛ اما متاسفانه مدتی است که بعضی با وارد کردن اعمال افراط گرایانه به فرهنگ عزاداری، موجب رواج بدعت‎ها و تحریفات به این حادثه عظیم می‌شوند.

از این روی ضروری است تا تمام عزاداران حسینی جوانب بدعت‌ها را بشناسند و عزاداری صحیحی را در جامعه گسترش بدهند. در خصوص تحریف های محرم رهبر معظم انقلاب بیاناتی درباره عزاداری این ماه داشته‌اند که به آن‌ها می‌پردازیم. رهبر انقلاب می‌فرمایند: واقعه خوانی تا حد ممکن باید متقن باشد. مثلا در حدود “لهوف” ابن طاووس و “ارشاد ” مفید و امثال این‌ها نه چیزهای من در آوردی واقعه خوانی و روضه خوانی شود.

در ادامه اینفوگرافیکی از بیانات رهبر انقلاب رامشاهده می‌کنید.

تحریف ‌های محرم از بیان رهبرانقلاب +اینفوگرافیک    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن