ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87692
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۴:۰۰
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
تورق خاطرات شورانگیز شهید «جمال رضی» در برنامه « از آسمان»

تورق خاطرات شورانگیز شهید «جمال رضی» در برنامه « از آسمان»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه «از آسمان» در برنامه این هفته خود که جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۱۶:۱۵ روانه آنتن می‌شود؛ به سراغ  شهید مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام؛ جمال رضی رفته است. برنامه « از آسمان» این بار به آستانۀ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه «از آسمان» در برنامه این هفته خود که جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۱۶:۱۵ روانه آنتن می‌شود؛ به سراغ  شهید مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام؛ جمال رضی رفته است.
برنامه « از آسمان» این بار به آستانۀ اشرفیه در استان گیلان سفر کرده است. شهید جمال رضی، در چهاردهمین روز از فروردین ماه سال ۱۳۹۵ در سوریه به شهادت رسید.
پدر و مادر شهید از روزهای کودکی فرزندشان می‌گویند. شهید رضی اسفند ماه سال ۱۳۶۰ به دنیا آمد و مسیر زندگی ایشان از همان ابتدای راه با مسجد و پایگاه بسیج و هیئات مذهبی و محافل قرآنی گره خورد.
مسیر قصۀ زندگی شهید رضی از سال ۱۳۸۵، به نوع دیگری ادامه پیدا می‌کند. او که حالا لباس پاسداری از
انقلاب را هم به تن داشت، ادامۀ راه را با همسر، ادامه داد. همسر شهید هم از مهربانی و لطافت و روحیۀ همیشه شورانگیز شهید رضی می گوید. از این شهید دو فرزند پسر به یادگار مانده است.
سوریه رفتن جمال، گفتنی‌ها و شنیدنی‌های بسیاری دارد. شهیدی که عالمانه رفت ؛ با چشمانی باز و دلی آرام و نگاهی که رو به قصۀ کربلا بود.
 «از آسمان» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی که با نگاهی مستند عاشقانه‌های فرهنگ پایداری، جهاد و شهادت ۱۶:۱۵در جدول پخش شبکه دو سیما قرار دارد. «از آسمان» تنها مجموعۀ مستمر حوزۀ ایثار و شهادت سیماست که نوزدهمین سال فعالیت خود را سپری می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن