ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87802
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبر انصارالله یمن: دشمن نمی‌تواند ما را وادار به تسلیم کند

رهبر انصارالله یمن: دشمن نمی‌تواند ما را وادار به تسلیم کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید عبدالملک بدر الدین، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا  سالروز شهادت امام حسین (ع) به همراه یارانش در کربلا را به مسلمانان تسلیت گفت. سید عبدالملک بدر الدین در ادامه تأکید کرد مردم یمن با الهام از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید عبدالملک بدر الدین، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا  سالروز شهادت امام حسین (ع) به همراه یارانش در کربلا را به مسلمانان تسلیت گفت.

سید عبدالملک بدر الدین در ادامه تأکید کرد مردم یمن با الهام از صلابت امام حسین (ع) و تأسی به منش او قدرت می‌گیرند.

رهبر انصارالله با اشاره به جنگ یمن گفت: دشمن با وجود همه کشتار‌ها و جنایت‌ها نخواهد توانست ما را وادار به تسلیم شدن کند. بر حمایت خود از مقاومت و آزادمردان امت در مقابله با سلطه جویی آمریکا تاکید می‌کنیم.

رهبر جنبش انصارالله همچنین ضمن درخواست از مردم یمن برای مقابله با حملات ائتلاف سعودی-اماراتی در جبهه ساحل غربی و حمایت از رزمنده‌ها و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن افزود: ائتلاف سعودی-اماراتی برای اشغال همه مناطق یمن تلاش می‌کند اما مقاومت در برابر این ائتلاف نقشه‌های متجاوزان را خنثی خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن