ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87894
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۶:۲۳
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
دیده‌بان حقوق بشر: عربستان به دنبال ممانعت از تحقیق درباره جنایات جنگی در یمن است

دیده‌بان حقوق بشر: عربستان به دنبال ممانعت از تحقیق درباره جنایات جنگی در یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، دیده‌بان حقوق بشر که مقر آن در نیویورک است اعلام کرده از طرح دو قطعنامه درباره یمن که در دوره کنونی نشست‌های شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو مورد بررسی قرار می‌گیرند، حمایت می‌کند. در قطعنامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، دیده‌بان حقوق بشر که مقر آن در نیویورک است اعلام کرده از طرح دو قطعنامه درباره یمن که در دوره کنونی نشست‌های شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو مورد بررسی قرار می‌گیرند، حمایت می‌کند.

در قطعنامه اول که کشورهای اروپایی و کانادا آن را ارائه کرده‌اند بر تمدید تحقیقات برای یک سال تأکید شده است به ویژه اینکه ماه میلادی گذشته براساس این تحقیقات نتایجی درباره جنایت‌های جنگی احتمالی از سوی تمامی طرف‌های درگیر در یمن از جمله ائتلاف نظامی عربستان به دست آمد.

در مقابل تونس به نیابت از گروه کشورهای عربی متن دومی را ارائه کرده که به تمدید تحقیقات بین المللی اشاره ندارد اما کمیته ملی تحقیقات در یمن را به ادامه بررسی جنایات دعوت می‌کند.

عربستان و هم‌پیمانش امارات دو عضو گروه کشورهای عربی در شورای حقوق بشر هستند که اعضای آن 47 عضو است.

جان فیشر، مدیر دیده‌بان حقوق بشر در ژنو گفت: کمپین ائتلاف عربستان برای از بین بردن تحقیقات سازمان ملل درباره نقض‌های صورت گرفته در یمن، تلاش آشکاری را آغاز کرده است.

وی افزود: شورای حقوق بشر نمی‌تواند نادیده گرفتن غیرنظامیان یمنی را تحمل کند. کشورهای عضو شورا باید تحقیقات را تمدید کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن