ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8791
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری زنگ ایثار وشهادت با تقدیر از فرزندان شاهد شهدای مدافع حرم

برگزاری زنگ ایثار وشهادت با تقدیر از فرزندان شاهد شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، اکبر توکلی اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی در روز سوم مهرماه ،ششمین دوره از مراسم زنگ ایثار و شهادت به یاد ۶۵۰ دانش آموز شهید مدفون در گلزار شهیدای بهشت زهرا برگزار می شود. توکلی با بیان اینکه برای نخستین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، اکبر توکلی اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی در روز سوم مهرماه ،ششمین دوره از مراسم زنگ ایثار و شهادت به یاد ۶۵۰ دانش آموز شهید مدفون در گلزار شهیدای بهشت زهرا برگزار می شود.

توکلی با بیان اینکه برای نخستین بار در این مراسم میزبان خانواده های شهدای مدافع حرم هستیم افزود: امسال این مراسم میزبان فرزندان شاهد مدافع حرم بوده و از ۱۰ تن از دانش آموزان برگزیده ، در این مراسم تقدیر به عمل می آید.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به برگزاری مراسم زنگ دانش آموز شهید برای ۳۶ هزار دانش آموز شهید در کل کشور، اظهار کرد: همزمان با برگزاری این مراسم در گلزار شهدای تهران، دانش آموزارن شاهد، به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازند و با اتمام مدرسه ایثار و شهادت، زنگ نمادین در گلزار شهدای بهشت زهرا به صدا درمی آید.

وی اعلام کرد: درپایان مراسم نمادین زنگ ایثار و شهادت، ۶۵۰ کبوتر خونین بال به یاد شهدای دانش آموز گلزار بهشت زهرا (س) تهران به پرواز درمی آیند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن